1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2018 18:38
până la 17.12.2018 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2018 08:00
până la 02.01.2019 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 668 157 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2018, 18:38 - 17 dec 2018, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2018, 8:00 - 2 ian 2019, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cl.1-4
188x170x13,65=436254,00
GRP
42x168x23,00=162288,00
cl.5-9
30x170x13.65=69615,00
Total 668 157,00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2002, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Plaiului 17
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Fusa Zinaida
Telefonul de contact
078244707
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2018, 18:33
Data ultimilor modificări
10 dec 2018, 18:38
Valoarea estimată (fără TVA)
668 157 MDL
Achizitii.md ID
21002854
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2002, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Plaiului 17
Durata contractului
4 ian 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart t.vladimirescu.pdf documentatia standart t.vladimirescu.pdf
Specificaţie tehnică
documentatia standart
10.12.18 18:38
invitatie t vladirescu.pdf invitatie t vladirescu.pdf
tenderNotice
invitatie
10.12.18 18:38
duae t.vladimirescu.pdf duae t.vladimirescu.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
10.12.18 18:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP"Bucuria-el

Preţul ofertei: 668 157 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ISAP „Bucuria-El” întrunește toate condițiile de participare la Licitația Publică privind prestarea Serviciilor de alimentare pentru anul 2019.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări