Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 10 125 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2018, 10:50 - 17 dec 2018, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2018, 0:00 - 24 dec 2018, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Oferta „Produse” pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019
1 15332290-3 Magiun în asortiment kg 50 conservat cîte 0,85 kg,
2 15331425-2 Piure de tomate kg 50 În borcane de 0, 720 g, fără aditivi, coloranți sau conservanți sintetici
3 15321600-0 Suc de mere natural litri 400 Borcane 1 L GOST 15849-89
4 15332410-1 Fructe uscate asortiment kg 50 Asorti: de mere, pere, prune etc, ambalate cîte 5 kg în saci de hîrtie
5 15331134-5 Tomate în suc kg 120
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilian Botnaru
Telefonul de contact
076076010
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2018, 12:04
Data ultimilor modificări
4 ian 2019, 8:32
Valoarea estimată (fără TVA)
10 125 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21002717
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Durata contractului
1 ian 2019 08:00 - 30 iun 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse alimentare CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documente pentru licitație.pdf documente pentru licitație.pdf
Documentele la ofertă
Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ următoarele: 1 Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei • Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.4) 2 Dovada înregistrării persoanei juridice Documente edificatoare cum ar fi certificate constatatoare eliberate de autoritatea competentă, în original sau copie legalizată din care să rezulte adresa actuală şi obiectul de activitate al societăţii. • Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii sau extras În cazul unei persoane juridice non-profit, se vor depune documente care să ateste că persoana semnatară este autorizată se desfăşoare activităţile ce fac obiectul contractului, cum ar fi: • statutul cu modificările la zi. • procese verbale relevante, etc. Pentru a-şi demonstra capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, operatorul economic strain va prezenta documente din ţara de origine care dovedesc forma de înregistrare/ atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional. Da 3 Prezentarea actului ce atestă dreptul de a livra/ presta bunuri/servicii Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe trebuie prezentate următoarele documente: -Înștiințarea de recepționare a notificării privind inițierea activității de comerț – copie – confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului – eliberat de APL de nivelul 1( Primărie) 4 Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificaţii sau standarde relevante Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organizm de ceritificare acreditat (Autoritatea contractantă poate indica standarde de referință naționale, europene și internțaionale, inclusiv etichete ecologice) 5 Prezentarea de informaţii privind capacitatea tehnică și experiența specifică Ofertantul va avea minim 5 ani de experienţă specificată în livrarea bunurilor/prestarea serviciilor similare. Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe opertaorul economic completează formularul (F3.3) Valoarea unui contract individual îndeplinit, cu anexarea actelor doveditoare conţinând valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, întocmită conform Formularului (F 3.3) 6 Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a Contractului Autorefregerator, autovehicole ori autoturizme pentru transportarea produselor alimentare Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei: Documente care atestă faptul că ofertantul se află în posesia echipamentelor indicate de autoritatea contractantă, acestea fiind fie în dotare proprie, fie închiriate prin contracte sau convenţii. (Trebuie demonstrată inclusiv existenţa agrementelor, autorizațiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislaţia impune în mod expres) Se va completa Formularul (F 3.3) 7 Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei • Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.5) Documente edificatoare cum ar fi certificate şi/ sau alte documente echivalente emise de autorităţi compentente din ţara de rezidenţă a ofertantului în cazul operatorului economic străin; • Certificat cu privire la situația contribuabilului – original sau copie – eliberat de Inspectoratul Fiscal sau de organul competent în țara de reședință a operatorului economic străin (valabilitatea certificatului - conform cerinţelor Inspectoratului Fiscal al Republicii Moldova sau al organului competent în țara de reședință a operatorului economic străin); 8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. 9 Informatii generale despre ofertant Original. Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Formular F 3,3 10 oferta În original . Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Primar Lilian Botnaru
10.12.18 10:50
Documentele lotului
lot 9.docx
Oferta „Produse” pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019 1 15332290-3 Magiun în asortiment kg 50 conservat cîte 0,85 kg, 2 15331425-2 Piure de tomate kg 50 În borcane de 0, 720 g, fără aditivi, coloranți sau conservanți sintetici 3 15321600-0 Suc de mere natural litri 400 Borcane 1 L GOST 15849-89 4 15332410-1 Fructe uscate asortiment kg 50 Asorti: de mere, pere, prune etc, ambalate cîte 5 kg în saci de hîrtie 5 15331134-5 Tomate în suc kg 120 Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
10.12.18 10:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 8 468,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A întrunit condițiile solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări