Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 544 925,15 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2018, 17:35 - 15 dec 2018, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2018, 10:00 - 3 ian 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dejun elevi cl.I-IV 511 elevi, la preul de 13.65 lei/elev/zi, pentru 171 zile de alimentare, Calorii min.-650 kkal
Dejun elevi cl.V-IX 70 elevi, la pretul de 13.65 lei/elev/zi, pentru 171 zile de alimentara. Calorii min. -650 kkal
Dejun+prinz 48 elevi, la pretul de 23.00 lei/elevi/zi, pentru 171 zile de alimentare. Calorii min.1500 kkal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Stefanita
Telefonul de contact
069276601
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2018, 15:43
Data ultimilor modificări
14 ian 2019, 8:46
Valoarea estimată (fără TVA)
1 544 925,15 MDL
Achizitii.md ID
21002704
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Durata contractului
5 ian 2019 17:35 - 30 dec 2019 17:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_pdf.pdf duae_pdf.pdf
Documentele la ofertă
8.12.18 17:35
documentatia sandart.pdf documentatia sandart.pdf
Documentele la ofertă
8.12.18 17:35
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
8.12.18 17:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP Cantina Adolescenta

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 544 925,15 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde documentatiei standart
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.M „Piața Centrala”

Preţul ofertei: 1 544 925,15 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări