Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21002681
1
Perioada de actualizare
de la
08.12.2018 14:12
până la 23.12.2018 09:46
până la 23.12.2018 09:46
2
Propunerea ofertelor
de la
23.12.2018 09:46
până la 11.01.2019 14:00
până la 11.01.2019 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
7 596 335,37 MDL
Perioada clarificărilor:
8 dec 2018, 14:12 - 23 dec 2018, 9:46
Perioada de depunere a ofertelor:
23 dec 2018, 9:46 - 11 ian 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Construcția sistemului de alimentare cu apă a comunelor Cuhureștii de Sus, Cuhureștii de Jos raionul Florești Etapa II
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2018, 14:12
Data ultimilor modificări
18 mart 2019, 10:58
Achizitii.md ID
21002681
MTender ID
CPV
45247130-0 - Lucrări de construcţii de apeducte
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_lucrari chrsti ii pdf.pdf
anunt_lucrari chrsti ii pdf.pdf
tenderNotice
Invitația la licitație
8.12.18 14:12
duae_lucrari chrst ii pdf.pdf
duae_lucrari chrst ii pdf.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European
8.12.18 14:12
fda chrst ii pdf.pdf
fda chrst ii pdf.pdf
Documentele la ofertă
fișa de date a achiziției
8.12.18 14:12
doc std chrst ii pdf.pdf
doc std chrst ii pdf.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
8.12.18 14:12
aviz de verificare.pdf
aviz de verificare.pdf
Documentele la ofertă
Avizul de verificare al proiectului tehnic
8.12.18 14:12
caiet de sarcini chrst ii varianta 2 din 19 dec 2018.pdf
caiet de sarcini chrst ii varianta 2 din 19 dec 2018.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini chrst ii varianta 2 din 19 dec 2018.pdf
caiet de sarcini chrst ii varianta 2 din 19 dec 2018.pdf
ID: 40129ea0-8403-4d67-9bfe-493042e7342a
billOfQuantity
-
cuhuresti etapa ii.pdf
cuhuresti etapa ii.pdf
ID: 40129ea0-8403-4d67-9bfe-493042e7342a
billOfQuantity
billOfQuantity
Caietul de sarcini
19.12.18 16:28
Construcția sistemului de alimentare cu apă a comunelor Cuhureștii de Sus, Cuhureștii de Jos raionul Florești Etapa II
Data:
13 dec 2018, 14:10
Subiectul întrebării:
Termen de depunere
Întrebare:
Fiind faptul ca zile de 29, 30, 31 si 1 vor fi zile libere si ultima zi de depunere al ofertelor este data de 02-01-2019, venim cu rugamintea de a prelungi termenul de depunere al ofertelor la LP "Construcția sistemului de alimentare cu apă a comunelor Cuhureștii de Sus, Cuhureștii de Jos raionul Florești Etapa II" pe o data ulterioara, pentru ca toti participantii sa aiba termen rezonabil pentru pregatirea ofertelor corect inclusiv si Garantia Bancara
Răspuns (17 dec 2018, 09:27):
La propunerea dumneavoastră transferăm primirea ofertelor la 4 ianuarie 2019 ora 14:00
Data:
19 dec 2018, 11:35
Subiectul întrebării:
Tipul hidrantilor
Întrebare:
Precizati va rog tipul Hidrantului? Este subteran sau suprateran
Răspuns (19 dec 2018, 16:19):
În lista cu cantitățile de lucrări № 2-1-2
și anume în poziția 2 se modifică descrierea din "Montarea hidranților de incendiu suprateran pe poziție existentă, având diametrul de Dn=100 mm" în "Montarea hidranților de incendiu subteran pe poziție existentă, având diametrul de Dn=100 mm". Caietul de sarcini anexat la fel va fi modificat.
Data:
20 dec 2018, 11:02
Subiectul întrebării:
Termen de depunere
Întrebare:
Fiind faptul ca ne aflam in perioada sarbatorilor de iarna si avem parte de 2 (doua) minivacante a cite 4 (patru) zile, si toate institutiile publice si bancare nu lucreaza, venim cu solicitare de anumi data limita de depunere a ofertelor minim dupa 2 (doua) zile lucratoare, pentru a asigura valabilitatea certificatelor privind lipsa datoriilor, Avizul Agentiei Supraveghere Tehnica cit si eliberarea Garantiei Bancare in termen.
Tot odata folosim aceasta ocazie ca sa Va felicitam cu sarbatorile de iarna, dorindu-va succese in activitatea Institutiei.
Răspuns (21 dec 2018, 10:32):
La propunerea dumneavoastră transferăm primirea ofertelor la 11 ianuarie 2019 ora 14:00. Cerem scuze că nu este posibil pentru o perioadă mai mare de prelungit termenul. Vă mulțumim de felicitare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK