Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 75 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2018, 13:08 - 19 dec 2018, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 dec 2018, 12:00 - 26 dec 2018, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ciupicii pot fi confecţionaţi din cauciuc ori alte materiale similare rezistente la multiple deformaţii şi apă, pe un termen de uz în condiţii obişnuite nu mai puţin de 1 an. Culorile ciupicilor trebuie să fie albastru-închis, gri-închis sau negru.Ciupicii trebuie să dispună de marcajul privind mărimea.Întregul lot să fie de una din culorile menţionate mai sus. Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului. Ofertanţii pentru prezenta poziţie vor prezenta mostrele în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Termen de livrare:
Pînă la 01.04.2019 – 1500 per.
Pînă la 01.07.2019 – 1500 per.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Conovalova Olga
Telefonul de contact
022-25-21-49
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2018, 12:32
Data ultimilor modificări
29 ian 2019, 9:13
Valoarea estimată (fără TVA)
75 000 MDL
Achizitii.md ID
21002671
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
1 ian 2019 12:37 - 30 dec 2019 12:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ciupici de cazarmă CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
Specificaţii de preţ Specificaţii de preţ
Specificaţie tehnică
Specificaţii de preţ
8.12.18 13:08
Anunţ de participare Anunţ de participare
tenderNotice
Anunţ de participare
8.12.18 13:08
DUAE DUAE
Criterii de evaluare
Documentul Unic de Achiziţii European
8.12.18 13:08
FDA FDA
Criterii de eligibilitate
Fişa de date a achiziţiei
8.12.18 13:08
Documentatia standard Documentatia standard
Model de сontract
Modele de documente
8.12.18 13:08
Specificaţii tehnice Specificaţii tehnice
Specificaţie tehnică
Specificaţii tehnice
8.12.18 13:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 72 450 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: La poziţia „Ciupici de cazarmă” unicul ofertant este SRL „Deniadi”. Oferta prezentată de către operatorul economic SRL „Deniadi” corespunde tuturor cerinţelor solicitate în documentaţia de atribuire. Reieşind din faptul că preţul propus este economic avantajos, dar şi necesitatea stringentă de asigurare a efectivului Armatei Naţionale cu echipament militar, se propune achiziţionarea poziţiei „Ciupici de cazarmă” de la operatorul economic SRL „Deniadi”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări