Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 580 098,40 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2018, 9:06 - 16 dec 2018, 12:10
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2018, 12:10 - 4 ian 2019, 12:10
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din LT Traian pentru anul 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd Cuza Voda 36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balan Ana
Telefonul de contact
079058126
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2018, 8:57
Data ultimilor modificări
4 ian 2019, 13:13
Valoarea estimată (fără TVA)
1 580 098,40 MDL
Achizitii.md ID
21002625
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd Cuza Voda 36
Durata contractului
9 ian 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din LT Traian pentru anul 2019 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini servicii alimentare traian.docx
Criterii de evaluare
caiet de sarcini servicii alimentare
8.12.18 09:06
duae 2019 alimentatia traian.docx
Documentele la ofertă
duae 2019 alimentatia traian.docx
8.12.18 09:06
anunt lp servicii de alimentare traian.docx
tenderNotice
anunt lp servicii de alimentare traian.docx
8.12.18 09:06
documenta_ia standart servicii alimentare ip lt traian.docx
Documentele la ofertă
documenta_ia standart servicii alimentare ip lt traian.docx
14.12.18 12:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP"Bucuria-el

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 580 098,40 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A oferit cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări