Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 664 938 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2018, 9:18 - 30 dec 2018, 13:47
Perioada de depunere a ofertelor: 30 dec 2018, 13:47 - 16 ian 2019, 14:47
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pentru tratamentul maladiilor sistemului respiratorii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
27 mart 2019, 9:03
Valoarea estimată (fără TVA)
664 938 MDL
Achizitii.md ID
21002578
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Gh Tudor nr. 3
Durata contractului
7 ian 2019 02:00 - 30 apr 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pentru tratamentul maladiilor sistemului respiratorii CPV: 85100000-0 - Servicii de sănătate
Cantitatea: 96.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_invitatie_bilete tr I 2019-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitația
8.12.18 09:18
FINAL Documentația bilete I 2019-converted (1).semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
8.12.18 09:18
DUAE 1
Criterii de evaluare
DUAE
8.12.18 09:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Bucuria-Sind SRL

Preţul ofertei: 427 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Evaluarea
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Sanatoriul Struguras

Preţul ofertei: 434 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Evaluarea
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ДП "Пивдень-Курорт-Сервис"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 518 400 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Cîțtigător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Pentru tratamentul maladiilor sistemului respiratorii
Data:
14 dec 2018, 14:57
Subiectul întrebării:
Clarificări "C.M. Doctor" S.R.L.
Întrebare:
1. În Documentația standart pag.44 p.3.5. este indicată Garanția pentru oferta în mărime de 1%, dar pe pag.84 p.4.3. Garanția este indicată în valoarea de 0,5%. Care mărime a garanției pentru oferta este corectă? 2. Pe site-ul https://e-licitatie.md/public/acquisition-view/1592 este indicat: “Licitiatie electronica: Nu” – Cum de înțeles ? 3. Numerele loturilor în Documentația standart – varianta CNAS, nu corespunde numerelor loturilor, care sînt indicate în varianta electronică de pe site-ul https://e-licitatie.md/public/acquisition-view/1592. Totuși, care numere sînt corecte? 4. În formularul ofertei (F.3.1.), precum și restul formularelor este cerut numărul procedurii de achiziție și numărul anunțului de participare - care numere sunt pentru completarea ofertei? Ce înseamnă codul dat ocds-b3wdp1-MD-1544183543855, care este indicat pe site-ul https://e-licitatie.md/public/acquisition-view/1592 ? 5. În Documentația standart pag.88 sunt trimiteri la FDA3.8 , FDA4.2 și FDA6, modele fișelor care, nu sînt anexate la prezenta Documentație. Unde putem să le găsim? 6. În Documentația standart pag.44 p.3.7. „Neimplicarea în practici frauduloase” – este trimitere la F.3.4., însă în realitate modelul F.3.4. lipsește în Documentație. Cum de înțeles? 7. În Documentația standart pag.44 p.3.9. „Date despre ofertant” – este trimitere la F.3.3., însă în realitate, F.3.3. este “Garanția de bună execuție”. Cum de înțeles? 8. În Documentația standart pag.2 p.5.2. este referire pentru achitarea unei taxe. Concretizați, Vă rugăm, despre care taxe și valoare este menționat? 9. În Documentația standart pag.10 p.23.1. sunt trimiteri la valabilitatea ofertelor în FDA3.8, modelul fișe care, nu este anexat la prezenta Documentație. Care este termenul de valabilitate? Unde putem să le găsim? 10. Pentru participare la licitație e necesar de a ne înregistra electronic, sau cum ? Deoarece în Documentația standart p.3 (pag.43-48) Criterii și cerințe de calificare, documentele solicitate e necesar de a fi confirmate prin aplicarea semnăturii electronice. Și care este modalitatea de aplicare a semnăturii electronice ? 11. Este necesar de a completa formularul standart DUAE ? Și care este modalitatea ? Și cine completează formularul DUAE: autoritatea contractantă sau noi ?
Răspuns (17 dec 2018, 09:50):
1.În Documentația standard pag.44 p.3.5. este indicată Garanția pentru oferta în mărime de 1%, dar pe pag.84 p.4.3. Garanția este indicată în valoarea de 0,5%. Care mărime a garanției pentru oferta este corectă? Răspuns: Garanția pentru oferta este în mărime de 0,5 %. 2. Pe site-ul https://e-licitatie.md/public/acquisition-view/1592 este indicat: “Licitație electronica: Nu” – Cum de înțeles ? Răspuns: Licitația electronică este descrisă în Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și anume: Articolul 63. Licitaţia electronică (1) Licitaţia electronică reprezintă un proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare. Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. (2) Autoritatea contractantă are dreptul de a utiliza licitaţia electronică în următoarele situaţii: a) ca o etapă finală a licitaţiei deschise, a licitaţiei restrînse, a negocierii cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare ori a cererii ofertelor de prețuri, înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice şi numai dacă specificaţiile tehnice au fost definite cu precizie în caietul de sarcini; b) la reluarea competiţiei dintre operatorii economici care au semnat un acord-cadru; c) cu ocazia depunerii ofertelor ferme în vederea atribuirii unui contract de achiziţii publice prin utilizarea unui sistem dinamic de achiziţie. (3) Autoritatea contractantă are obligaţia de a anunţa decizia de utilizare a licitaţiei electronice în anunţul de participare şi în documentaţia de atribuire. (4) Autoritatea contractantă nu are dreptul de a utiliza în mod abuziv sau impropriu licitaţia electronică astfel încît: a) să împiedice, să restrîngă sau să denatureze concurenţa; b) să modifice obiectul contractului de achiziţii publice prevăzut în anunţul de participare şi în documentaţia de atribuire. (5) Atunci cînd intenţionează să utilizeze licitaţia electronică, autoritatea contractantă are obligaţia de a include în cadrul informaţiilor şi instrucţiunilor prevăzute la art. 40 alin. (1) şi următoarele precizări specifice: a) elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare, cu condiţia ca aceste elemente să fie cuantificabile şi să poată fi exprimate în cifre sau procente; b) eventualele limite ale valorilor pînă la care elementele prevăzute la lit. a) pot fi îmbunătăţite, astfel cum rezultă acestea din specificaţiile care definesc obiectul contractului; c) informaţiile care urmează a fi puse la dispoziţie ofertanţilor în cursul licitaţiei electronice şi momentul cînd aceste informaţii vor fi disponibile; d) informaţiile relevante privind procesul licitaţiei electronice; e) condiţiile în care ofertanţii vor avea dreptul să liciteze, cu referire, în special, la pasul minim de licitare care, dacă este cazul, va fi solicitat pentru licitarea noilor oferte; f) informaţiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, condiţiile tehnice şi modalităţile concrete de realizare a conectării. (6) Înainte de lansarea unei licitaţii electronice, autoritatea contractantă are obligaţia de a realiza o evaluare iniţială integrală a ofertelor în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit. (7) Autoritatea contractantă are obligaţia de a invita toți ofertanţii care au depus oferte corespunzătoare să prezinte preţuri noi şi/sau, după caz, valori noi ale elementelor ofertei. Invitaţia se transmite pe cale electronică, simultan, tuturor acestor ofertanţi. (8) Invitaţia trebuie să precizeze data şi momentul de start al licitaţiei electronice, precum şi orice informaţie necesară pentru realizarea conectării individuale la echipamentul electronic utilizat. (9) Autoritatea contractantă nu are dreptul să înceapă licitaţia electronică mai devreme de 2 zile lucrătoare după data la care au fost transmise invitaţiile. (10) Invitația trebuie să conțină și informații referitoare la: a) rezultatul evaluării integrale a ofertei depuse de către ofertantul destinatar; b) formula matematică care este utilizată în cadrul licitației electronice pentru stabilirea automată a clasamentului final, în funcție de noile prețuri și/sau de noile valori prezentate de ofertanți. Cu excepția cazului în care oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic este identificată doar pe baza criteriului cel mai scăzut preț, formula respectivă include ponderile tuturor criteriilor stabilite pentru determinarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, conform precizărilor din anunțul de participare sau din documentația de atribuire. (11) Licitația electronică se bazează pe unul dintre următoarele elemente ale ofertelor: a) exclusiv pe prețuri, în cazul în care contractul se atribuie doar pe baza criteriului cel mai scăzut preț; b) pe prețuri și pe noile valori ale elementelor ofertelor indicate în documentația de atribuire, în cazul în care contractul se atribuie pe baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț sau ofertei cu cel mai scăzut cost, utilizînd o abordare bazată pe eficacitatea costurilor. (12) Licitaţia electronică se desfăşoară în mai multe runde succesive. (13) În cursul fiecărei runde a licitaţiei electronice, autoritatea contractantă are obligaţia de a comunica instantaneu tuturor ofertanţilor cel puţin informaţiile necesare acestora pentru a determina, în orice moment, poziţia pe care o ocupă în clasament. Autoritatea contractantă are dreptul de a comunica şi alte informaţii privind: a) numărul participanţilor în runda respectivă a licitaţiei electronice; b) preţurile sau valorile noi prezentate în cadrul rundei de licitare de către alţi ofertanţi, numai dacă documentaţia de atribuire a prevăzut această posibilitate. (14) Pe parcursul efectuării rundelor de licitare, autoritatea contractantă nu are dreptul de a dezvălui identitatea ofertanţilor. (15) Licitaţia electronică se finalizează prin una din următoarele situaţii sau printr-o combinaţie a acestora: a) la un moment precis stabilit în prealabil şi comunicat ofertanţilor în invitaţia de participare; b) după un număr de runde de licitare al căror calendar de desfăşurare a fost precis stabilit în prealabil şi comunicat ofertanţilor în invitaţia de participare; c) cînd nu se mai primesc preţuri şi/sau valori noi ce îndeplinesc cerinţele cu privire la pasul minim de licitare impus. În acest caz, invitaţia de participare trebuie să precizeze un termen-limită care va curge de la primirea ultimei oferte pînă la finalizarea licitaţiei electronice. (16) Autoritatea contractantă are obligaţia de a atribui contractul de achiziţii publice în condiţiile art. 72, în baza rezultatului obţinut în urma finalizării licitaţiei electronice. 3. Numerele loturilor în Documentația standard – varianta CNAS, nu corespunde numerelor loturilor, care sînt indicate în varianta electronică de pe site-ul https://e-licitatie.md/public/acquisition-view/1592. Totuși, care numere sînt corecte? Răspuns: Deoarece ofertele urmează va fi prezentate prin intermediul platformelor electronice, respectiv vă conduceți după loturile din sistem. Ordonarea dată este emisă de către platforma, si este depusă scrisoarea CNAS către administratorii platformei pentru corectare numerotației loturilor. 4. În formularul ofertei (F.3.1.), precum și restul formularelor este cerut numărul procedurii de achiziție și numărul anunțului de participare - care numere sunt pentru completarea ofertei? Ce înseamnă codul dat ocds-b3wdp1-MD-1544183543855, care este indicat pe site-ul https://e-licitatie.md/public/acquisition-view/1592 ? Răspuns: Reieșind din atribuirea numărului procedurii în mod automat de către platforma, codul sus numit și este numărul procedurii. 5. În Documentația standard pag.88 sunt trimiteri la FDA 3.8 , FDA4.2 și FDA6, modele fișelor care, nu sînt anexate la prezenta Documentație. Unde putem să le găsim? Răspuns: FDA 3.8 - în cazul procedurii date este :4.8 și indică perioada valabilităţii ofertei care va fi de: 60 zile. FDA 4.2 în cazul procedurii date este 5.2 - Termenul limită de depunere a ofertelor este: 03.01.2019 pînă la ora 10-00 FDA6 în cazul procedurii date este Garanţie de bună execuţie (F3.3),care este anexat la Documentația standard. 6. În Documentația standard pag.44 p.3.7. „Neimplicarea în practici frauduloase” – este trimitere la F.3.4., însă în realitate modelul F.3.4. lipsește în Documentație. Cum de înțeles? Răspuns:În legătură cu ajustarea continue a documentației standard, formularul tipic a fost omis, și astfel urmează sa depuneți în formă liberă cu semnătură electronică. 7. În Documentația standard pag.44 p.3.9. „Date despre ofertant” – este trimitere la F.3.3., însă în realitate, F.3.3. este “Garanția de bună execuție”. Cum de înțeles? Răspuns:În legătură cu ajustarea continue a documentației standard, formularul tipic a fost omis, și astfel urmează sa depuneți în formă liberă cu semnătură electronică. 8. În Documentația standard pag.2 p.5.2. este referire pentru achitarea unei taxe. Concretizați, Vă rugăm, despre care taxe și valoare este menționat? Răspuns: Modul de achitare a taxei la depunerea ofertelor de către operatorul economic precum şi cuantumul acesteia sînt stabilite de Guvern. CNAS nu a solicitat nici o taxă. Referitor la taxele încasate dă către platformele electronice, urmează sa contactați administratorii platformelor utilizate de DVS. 9. În Documentația standard pag.10 p.23.1. sunt trimiteri la valabilitatea ofertelor în FDA3.8, modelul fișe care, nu este anexat la prezenta Documentație. Care este termenul de valabilitate? Unde putem să le găsim? Răspuns: FDA 3.8 - în cazul procedurii date este :4.8 și indică perioada valabilităţii ofertei care va fi de: 60 zile. 10. Pentru participare la licitație e necesar de a ne înregistra electronic, sau cum ? Deoarece în Documentația standard p.3 (pag.43-48) Criterii și cerințe de calificare, documentele solicitate e necesar de a fi confirmate prin aplicarea semnăturii electronice. Și care este modalitatea de aplicare a semnăturii electronice ? Răspuns: De la 01.10.2018 au întrat în vigoare prevederile Legii nr.169 din 26.07.2018 pentru modificarea și completarea Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice cu utilizarea obligatorie Sistemului Informațional Automatizat”Registru de stat al achizițiilor publice (MTender), care urmează să asigure desfășurarea întregului ciclu de achiziție în mod electronic. Pentru participare la licitație înregistrarea este obligatorie pe una din platformele electronice disponibile. Aplicarea semnăturii electronice este necesară la toate documentele solicitate de CNAS. Modalitatea de aplicare a semnăturii este reglementată prin Legea nr.91 din 29.05.2014 privind semnătura electronică şi documentul electronic. 11. Este necesar de a completa formularul standard DUAE ? Și care este modalitatea ? Și cine completează formularul DUAE: autoritatea contractantă sau noi ? Răspuns: Este obligatoriu completarea formularul standard DUAE, CNAS a plasat formularul dat în procedură pe platformă, Dvs extrageți îl completați și semnat electronic depuneți cu oferta dvs.
Pentru tratamentul maladiilor sistemului respiratorii
Data:
19 dec 2018, 09:33
Subiectul întrebării:
Clarificări adăugătoare
Întrebare:
Vă rugăm repetat și insistent, deoarece expiră termenul anunțat de clarificări, să ne explicați de ce nu corespund numerele loturilor din Documentația standart (varianta CNAS) cu varianta electronică afișat pe site-ul dat? De care numerotație este necesar de a ne conduce? Mai mult ca atât, dorim să ne explicați, care loturi sunt pentru persoane asigurate și care sunt pentru veterani?
Răspuns (19 dec 2018, 15:13):
Vă aducem la cunoștință că specialiștii CNAS au introdus toate loturile conform Documentației standard. Țînînd cont ca platformele sunt în proces de dezvoltare aranjarea loturilor pe fiecare platformă este diferită și nu depinde de CNAS, însa în procedura este atașată documentația standard, se recomandă să va conduceți de denumirea loturilor si cantitățile din documentația standard care este în format pdf
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări