Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 124 102,70 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2018, 10:41 - 13 dec 2018, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2018, 0:00 - 20 dec 2018, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Alimentația elevilor cu produse ecologice, dejun și prănz - 80 712 porții.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, Bubuieci, Stefan cel Mare 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Taulean Elena
Telefonul de contact
022414841
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2018, 16:07
Data ultimilor modificări
27 dec 2018, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 124 102,70 MDL
Achizitii.md ID
21002483
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, Stefan cel Mare 21
Durata contractului
2 ian 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 80712.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart servicii alimentare t. bubuiog.docx
Documentele la ofertă
documentația standart servicii alimentare
6.12.18 10:41
Documentele lotului
documentația standart servicii alimentare t. bubuiog.docx
documentația standart servicii alimentare
6.12.18 10:41
caiet de sarcini servicii alimentare t. bubuiog.docx
Servicii de alimentare ecologice
6.12.18 10:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP Cantina Adolescenta

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 124 102,70 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Documentația de depunere a Ofertantului corespunde cerințelor înaintate de către Vânzător.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări