Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 436 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2018, 14:52 - 7 dec 2018, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2018, 13:00 - 17 dec 2018, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiţan Cristina
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
27 mart 2019, 9:05
Valoarea estimată (fără TVA)
436 000 MDL
Achizitii.md ID
21002285
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Anul 2019, la comanda beneficiarului, primirea spre deservire a automobilului pentru aceiași zi de adresare , la stația de reparație și asistență tehnică a prestatorului
Durata contractului
1 ian 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt servicii deservire auto 2019 M-converted.semnat
tenderNotice
Anunţ Invitaţie
30.11.18 14:52
servicii auto anul 2019m-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentaţia Standard
30.11.18 14:52
DUAE 1
Criterii de evaluare
DUAE
30.11.18 14:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARIA-DUCA SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 434 148,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea cerințelor și cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IM CCP AD REM

Preţul ofertei: 435 809,17 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări