Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 23 650 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2018, 14:49 - 8 dec 2018, 17:31
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2018, 17:31 - 22 dec 2018, 17:31
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ouă deitice de găină în coajă proaspete cu masa nu mai mică de 54 gr, HG 1208 din 27.10.2008
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chișinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Radu Angela
Telefonul de contact
+373 00729172
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2018, 14:20
Data ultimilor modificări
4 ian 2019, 10:44
Valoarea estimată (fără TVA)
23 650 MDL
Achizitii.md ID
21002279
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Durata contractului
1 ian 2019 14:42 - 30 dec 2019 14:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ouă deitice de găină CPV: 03100000-2 - Produse agricole şi horticole
Cantitatea: 13750.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
form 4.2.semnat.pdf form 4.2.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
30.11.18 14:49
formularul 3.4.semnat.pdf formularul 3.4.semnat.pdf
Documentele la ofertă
30.11.18 14:49
form 4.1.semnat.pdf form 4.1.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
30.11.18 14:49
contract model.semnat.pdf contract model.semnat.pdf
Documentele la ofertă
30.11.18 14:49
duae pa agricole si horticole.semnat.pdf duae pa agricole si horticole.semnat.pdf
Documentele la ofertă
6.12.18 17:31
Documentele lotului
lot 4 oua.semnat.pdf
30.11.18 16:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Acustic Tehnologie SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 14 781,25 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Prețul și oferta corespunde cu specificația înaintată de cumpărător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări