Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 4 736 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2018, 9:54 - 7 dec 2018, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2018, 9:00 - 14 dec 2018, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Peliculă sensibilă verde 24*30 N100,unitatea de masura este cutie constituita din 100 buc de pelicula sensibila verde, casetele aplicate pentru pelicula radiologică corespunde dimensiunii acesteia, tipurile de ecrane recomandate sunt: (RENEX, AGWA, CAWO)ISO 4090:2001, ISO 3665:1996
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 200
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2018, 16:03
Data ultimilor modificări
21 ian 2019, 11:35
Valoarea estimată (fără TVA)
4 736 MDL
Achizitii.md ID
21002214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
1 ian 2019 09:29 - 30 dec 2019 09:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peliculă sensibilă verde 24*30*100 CPV: 32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
30.11.18 09:54
_anunt_bunuri.doc
Documentele la ofertă
30.11.18 09:54
duae.doc
Criterii de eligibilitate
30.11.18 09:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 4 733,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea cerințelor înaintate de către autoritate contractantă!
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări