Achiziţie publică
21002067
Reconstruirea holului clădirii Primăriei municipiului Chişinău in vederea instalarii unui ascensor pentru persoane cu mobilitate redusă din str. Ștefan cel Mare și Sfant, nr.83, mun. Chisinau
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
729 160 MDL
Perioada clarificărilor:
28 nov 2018, 10:21 - 6 dec 2018, 2:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 dec 2018, 2:00 - 18 dec 2018, 2:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrari de instalare a unui ascensor pentru persoane cu dezabilitati pentru accesul liber si comod in holul primarii. De asemenea dupa determinarea cistigatorului autoritatea contractanta are dreptul de a cere prezentarea documentelor din partea ofertatului necesare acest tender ca de exemplu :
1. Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
2. Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit
6. Demonstrarea experienței operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit
7. Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră necesare pentru îndeplinirea contractului ce urmează a fi atribuit
8. Neîncadrarea în situațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015
9. Oferta
10. Informații generale despre ofertant
11. Raportul financiar
12. Demonstrarea accesului la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului ce urmează a fi atribuit (personalul de specialitate care va avea un rol esenţial în îndeplinirea acestuia)
13. Minim ani de experiență specifică în livrarea bunurilor şi/sau serviciilor similare
14. Valoarea minimă (suma) a unui contract individual îndeplinit pe parcursul perioadei indicate (numărul de ani)
15. Scrisoare de înaintare
16. Împuternicire
17. Perioada de garanție a lucrarilor
18. Graficul de execuţie a lucrării
19. Garanţia pentru ofertă
20. Licenţa de activitate
21. Declaraţie privind obligaţiile contractuale faţă de alţi beneficiari
22. Lichiditatea generală
23. Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal
24. Avizul Inspecţiei de Stat în Construcţii
25. Certificat de atestare tehnico profesională a dirigintelui de şantier
26. Manualul calitaţii
27. Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract
28. Lista subcontractanţilor şi partile din contract care sunt îndeplinite de către aceştea
29.Informaţia privind asocierea
30. Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani
31. Formularul nr.7 (deviz ofertă)
32. Formularul nr.5 (catalogul preţurilor unitare)
33. Formularul nr.3 (borderou de resurse)
1. Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
2. Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit
6. Demonstrarea experienței operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit
7. Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră necesare pentru îndeplinirea contractului ce urmează a fi atribuit
8. Neîncadrarea în situațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015
9. Oferta
10. Informații generale despre ofertant
11. Raportul financiar
12. Demonstrarea accesului la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului ce urmează a fi atribuit (personalul de specialitate care va avea un rol esenţial în îndeplinirea acestuia)
13. Minim ani de experiență specifică în livrarea bunurilor şi/sau serviciilor similare
14. Valoarea minimă (suma) a unui contract individual îndeplinit pe parcursul perioadei indicate (numărul de ani)
15. Scrisoare de înaintare
16. Împuternicire
17. Perioada de garanție a lucrarilor
18. Graficul de execuţie a lucrării
19. Garanţia pentru ofertă
20. Licenţa de activitate
21. Declaraţie privind obligaţiile contractuale faţă de alţi beneficiari
22. Lichiditatea generală
23. Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal
24. Avizul Inspecţiei de Stat în Construcţii
25. Certificat de atestare tehnico profesională a dirigintelui de şantier
26. Manualul calitaţii
27. Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract
28. Lista subcontractanţilor şi partile din contract care sunt îndeplinite de către aceştea
29.Informaţia privind asocierea
30. Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani
31. Formularul nr.7 (deviz ofertă)
32. Formularul nr.5 (catalogul preţurilor unitare)
33. Formularul nr.3 (borderou de resurse)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, str. 31 August 1989, 100
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2018, 15:17
Data ultimilor modificări
28 nov 2018, 15:32
Valoarea estimată (fără TVA)
729 160 MDL
Achizitii.md ID
21002067
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 100
Durata contractului
19 dec 2018 10:00 - 30 apr 2019 11:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reconstruirea holului clădirii Primăriei municipiului Chişinău in vederea instalarii unui ascensor pentru persoane cu mobilitate redusă din str. Ștefan cel Mare și Sfant
CPV: 71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
caietul de sarcini-ascensorul.pdf
caietul de sarcini-ascensorul.pdf
Specificaţie tehnică
28.11.18 10:21
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK