Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 18 333 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2018, 15:27 - 4 dec 2018, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2018, 11:00 - 11 dec 2018, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Masuță trapezată cu 6 locuri p-u copii cu picioarele reglabile. Dimensiuni 1180mm*1040mm. x 400-460- 520mm. Picioarele de fier. Pal - melaminat EGGER 18mm, cant PVC 2 mm, color. Produs în condiţii de fabrică, de calitate impecabilă.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Solomițchi Veronica
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2018, 15:06
Data ultimilor modificări
12 dec 2018, 13:15
Valoarea estimată (fără TVA)
18 333 MDL
Achizitii.md ID
21002065
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
24 dec 2018 17:25 - 30 dec 2018 17:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masuta p/u copii cu 6 locuri și 6 scaunele reglabile CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard (17).pdf documentatia standard (17).pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard (17).pdf
27.11.18 15:27
anexa nr. 1 (9).pdf anexa nr. 1 (9).pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 1 (9).pdf
27.11.18 15:27
anunț de participare (8).pdf anunț de participare (8).pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare (8).pdf
2.12.18 01:11
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
2.12.18 01:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 18 333,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A prezentat oferta in conformitate cu documenta'ia de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări