Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 8 400 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2018, 12:01 - 6 dec 2018, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2018, 12:00 - 20 dec 2018, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hrișcă (conform specificației-standarte de referință anexate)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căușeni, str.Gagarin 54
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Coadă
Telefonul de contact
068599967
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2018, 16:14
Data ultimilor modificări
3 ian 2019, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
8 400 MDL
Achizitii.md ID
21002004
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.Gagarin 54
Durata contractului
1 ian 2019 12:50 - 30 dec 2019 10:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hrișcă CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
standarde de referință. caracteristici. graficul livrărilor.pdf standarde de referință. caracteristici. graficul livrărilor.pdf
Specificaţie tehnică
standarde de referință. caracteristici. graficul livrărilor
27.11.18 12:01
duae 2.pdf duae 2.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
4.12.18 10:57
anunț invitație ld 2.pdf anunț invitație ld 2.pdf
tenderNotice
Anunțul/Invitația de participare
4.12.18 12:00
documentația standard produse alimentare 2.pdf documentația standard produse alimentare 2.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard Licitație deschisă, modele de documente
4.12.18 12:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Schiopu Ludmila"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 9 850 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Art.71 al.1 pct.))d- oferă corespunzătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări