Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 91 700 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2018, 11:32 - 3 dec 2018, 20:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2018, 20:00 - 18 dec 2018, 22:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Masa franzelei – 500-600gr. Standard de referință: HG nr. 775 sau SM 173:1997. Grafic de livrare: zilnic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ursachi Inessa
Telefonul de contact
067113371
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2018, 15:48
Data ultimilor modificări
21 ian 2019, 11:59
Valoarea estimată (fără TVA)
91 700 MDL
Achizitii.md ID
21001886
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
1 ian 2019 20:00 - 30 iun 2019 21:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pâine din făină de grâu cal. I CPV: 15811100-7 - Pâine
Cantitatea: 13100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_prod.alim. sem i 2019.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard
27.11.18 11:32
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
27.11.18 11:32
rechizite bancare_garantie.doc
Garanțiile la contract
Rechizite bancare de depunere a garanției pentru ofertă (1%)
27.11.18 11:32
invitatie_prod.alim. sem i 2019.pdf invitatie_prod.alim. sem i 2019.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
27.11.18 11:32
Documentele lotului
invitatie_prod.alim. sem i 2019.pdf
Invitație de participare
27.11.18 11:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Plai Mereni

Preţul ofertei: 87 901 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 91 700 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări