Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 55 700 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2018, 16:35 - 28 nov 2018, 18:17
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2018, 18:17 - 10 dec 2018, 16:55
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Disk Rigid
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Moraru
Telefonul de contact
+37369742618
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2018, 13:15
Data ultimilor modificări
11 dec 2018, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
55 700 MDL
Achizitii.md ID
21001782
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Durata contractului
11 dec 2018 16:58 - 28 dec 2018 18:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Disk Rigid - 3.5" HDD, min: 2.0TB, 7200rpm, cash min:32MB, SATAIII min: 24 luni garantie CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Disk Rigid - 3.5" HDD, min: 8.0TB, 7200rpm, cash min:128MB, SATAIII min: 24 luni garantie CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Disk Rigid - 2.5" external HDD, min 2.0TB, cash min:32MB, Tip conexiune: USB, 24 luni garantie CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_ld.signed.pdf caiet de sarcini_ld.signed.pdf
Documentele la ofertă
21.11.18 16:35
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
21.11.18 16:35
anunt_de_participare lp.signed.pdf anunt_de_participare lp.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare MODIFICAT.
22.11.18 09:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 38 000 MDL
Statut: Descalificat
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 49 342,50 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări