1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2018 18:02
până la 27.11.2018 18:36
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2018 18:36
până la 04.12.2018 18:36
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 576 033,33 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2018, 18:02 - 27 nov 2018, 18:36
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2018, 18:36 - 4 dec 2018, 18:36
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

reparaţia curentă a birourilor sediului central al Judecătoriei Soroca
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Independenţei 62
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Coreţchii Ina
Telefonul de contact
230 2 41 23
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2018, 16:25
Data ultimilor modificări
20 nov 2018, 18:02
Valoarea estimată (fără TVA)
576 033,33 MDL
Achizitii.md ID
21001758
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Independenţei 62
Durata contractului
5 dec 2018 18:37 - 31 dec 2018 18:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de reparaţie CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
caietu de sarcini
20.11.18 18:02
anunț.pdf anunț.pdf
tenderNotice
anunţ/invitaţie de participare la achiziţia publică prin cererea ofertelor de preţ
20.11.18 18:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 452 094,95 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Alfaprim&Com

Preţul ofertei: 505 826,48 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări