Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 58 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2018, 12:27 - 27 nov 2018, 14:10
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2018, 14:10 - 5 dec 2018, 14:10
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform documentației de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Persoana de contact
Nume Prenume
Condrea Andrei
Telefonul de contact
022 578 994
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2018, 12:07
Data ultimilor modificări
11 dec 2018, 17:28
Valoarea estimată (fără TVA)
58 000 MDL
Achizitii.md ID
21001713
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Durata contractului
10 dec 2018 14:12 - 24 dec 2018 14:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea imprimantelor multifuncționale CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.pdf documentatia_standard.pdf
Documentele la ofertă
Modificare punctul 3.5.: Termenii de livrare solicitate: pînă la 24 decembrie 2018.
20.11.18 12:27
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Modificarea punctului 11 din Anunț: Termenii și condițiile de livrare solicitate: pînă la 24 decembrie 2018.
20.11.18 12:27
Documentele lotului
documentatia_standard.pdf
Modificare punctul 3.5.: Termenii de livrare solicitate: pînă la 24 decembrie 2018.
20.11.18 12:27
anunț de participare.pdf
Modificarea punctului 11 din Anunț: Termenii și condițiile de livrare solicitate: pînă la 24 decembrie 2018.
20.11.18 12:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 57 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: conform deciziei Grupului de Lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări