Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 583 330 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2018, 16:42 - 23 nov 2018, 18:28
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2018, 18:28 - 18 dec 2018, 18:29
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament specializat (fotografiere, scanarea amprentelor digitale, scanarea semnăturii)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2018, 16:24
Data ultimilor modificări
8 febr 2019, 8:10
Valoarea estimată (fără TVA)
1 583 330 MDL
Achizitii.md ID
21001613
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
19 dec 2018 18:31 - 31 dec 2019 18:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament specializat (fotografiere, scanarea amprentelor digitale, scanarea semnăturii) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 1.pdf anexa nr. 1.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
16.11.18 16:42
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
16.11.18 16:42
documentatia standart.doc
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
16.11.18 16:55
duae licitatie.doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.11.18 16:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BASS Systems

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 898 213,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Agenţia Servicii Publice vă informează despre rezultatele evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă din 18.12.2018 privind achiziţionarea echipamentului specializat (fotografiere, scanarea amprentelor digitale, scanarea semnăturii) în conformitate cu standardele internaţionale OACI, NIST şi BioAPI privind metodologia de colectare a datelor şi de analiză a documentelor biometrice sau echivalent. Astfel, în temeiul deciziei grupului de lucru pentru achiziții publice din data de 04.01.2019 s-a decis desemnarea câștigătorului procedurii de achiziție, cu încheierea contractului de achiziție publică, operatorul economic „Bass Systems” SRL, conform criteriului de evaluare stabilit în documentația de atribuire – corespunderea tuturor cerințelor tehnice și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări