1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2018 16:42
până la 23.11.2018 18:28
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2018 18:28
până la 18.12.2018 18:29
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 1 583 330 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2018, 16:42 - 23 nov 2018, 18:28
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2018, 18:28 - 18 dec 2018, 18:29

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament specializat (fotografiere, scanarea amprentelor digitale, scanarea semnăturii) în conformitate cu standardele internaţionale OACI, NIST şi BioAPI privind metodologia de colectare a datelor şi de analiză a documentelor biometrice, sau analog

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2018, 16:55
Data ultimilor modificări
8 febr 2019, 8:10
Achizitii.md ID
21001613
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 1.pdf anexa nr. 1.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
16.11.18 16:42
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
16.11.18 16:42
documentatia standart.doc
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
16.11.18 16:55
duae licitatie.doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.11.18 16:55
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.