Achiziţie publică
21001511
Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 40 oficii (Anexa nr. 6)
1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2018 16:38
până la 23.11.2018 15:25
până la 23.11.2018 15:25
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2018 15:25
până la 22.12.2018 14:55
până la 22.12.2018 14:55
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
473 468,50 MDL
Perioada clarificărilor:
15 nov 2018, 16:38 - 23 nov 2018, 15:25
Perioada de depunere a ofertelor:
23 nov 2018, 15:25 - 22 dec 2018, 14:55
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 40 oficii (Anexa nr. 6)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Pușkin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 nov 2018, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
473 468,50 MDL
Achizitii.md ID
21001511
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, MOLDOVA, mun.Chişinău, Oficiile teritoriale ale ASP, Oficiile teritoriale ale ASP, MOLDOVA, mun.Chişinău, Oficiile teritoriale ale ASP, Oficiile teritoriale ale ASP
Durata contractului
1 ian 2019 00:00 - 30 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 40 oficii (Anexa nr. 6)
CPV: 79710000-4 - Servicii de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
IS SERVICII PAZA A MAI
Preţul ofertei:
527 722,80 MDL
Statut:
Anulat
În temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice s-a decis neacceptarea ofertei operatorului economic ÎS Servicii Pază MAI, deoarece acesta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție pentru toate loturile, respectiv nu au fost prezentate următoarele documente:
1. DUAE;
2. Oferta F3.1, F4.1, 4.2;
3. Garanţia pentru ofertă 2%;
4. Disponibilitatea de grupe de intervenție operativă proprii, confirmat prin descifrarea locurilor dislocației în raioanele respective. Asigurarea timpului de reacționare al grupurilor intervenției operative în timp de 7-15 minute de la declanșarea sistemului de semnalizare la obiectivul păzit;
5. Existența și funcționarea Dispeceratului Pază Centralizat propriu;
6. Parvenirea la Dispeceratul Pază Centralizat ( DPC) a semnalului de alarmă de la obiectiv minimum prin trei canale de transmitere a datelor (linia telefonică, canal radio, Ethernet);
7. Disponibilitatea sistemului de semnalizare de a transmite declanșările prin SMS la numărul de telefon a Beneficiarului;
8. Transmiterea declanșărilor a sistemului de semnalizare a incendiilor din obiectiv la DPC și la Serviciul protecției civile;
9. Păstrarea arhivei declanșărilor la obiectivelor ale Beneficiarului în perioada de cel puțin 2 luni;
10. Disponibilitatea de licență privind activitatea de proiectare pentru instalații și rețele tehnico-edilitare, reconstrucții (anexa p. 8.1 ”se permit lucrările contra incendiului, intruziunilor din exterior”);
11. Înlăturarea defecțiunilor tehnice a sistemului de semnalizare pază și a incendiilor în decurs de 24 ore din momentul anunțării de către persoana responsabilă din oficiu;
12. Conectarea la DPC sistemelor de semnalizare pază și a incendiilor, instalate la oficiile, fără cheltuieli suplimentare;
13. Disponibilitatea de Certificatul ISO 9001 valabil;
14. Disponibilitate de bani lichizi (sau capital circulant, sau de resurse creditare în suma de minim 1 000.000 lei) sau copia Contractului de asigurare a activității de pază privind asigurarea răspunderii civile profesionale (răspundere materială) per caz în suma de cel puțin 1 000 000,00 de lei;
15. Capacitatea minimă de producere sau echipamente necesare. Să dispună de minim 30 unități de transport;
16. Numărul angajaților întreprinderii să nu fie mai mic de 200 de unități;
17. Salariul mediu lunar calculat al angajaților întreprinderi pentru perioada de 6 luni calendaristice consecutive, finalizate până la luna calendaristică precedentă față de termenul limită de depunere a ofertelor, să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%;
18. Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere – F 3.4;
19. Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 – F 3.5.
14.01.19 10:07
Motivul: În temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice s-a decis neacceptarea ofertei operatorului economic ÎS Servicii Pază MAI, deoarece acesta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție pentru toate loturile, respectiv nu au fost prezentate următoarele documente:
1. DUAE;
2. Oferta F3.1, F4.1, 4.2;
3. Garanţia pentru ofertă 2%;
4. Disponibilitatea de grupe de intervenție operativă proprii, confirmat prin descifrarea locurilor dislocației în raioanele respective. Asigurarea timpului de reacționare al grupurilor intervenției operative în timp de 7-15 minute de la declanșarea sistemului de semnalizare la obiectivul păzit;
5. Existența și funcționarea Dispeceratului Pază Centralizat propriu;
6. Parvenirea la Dispeceratul Pază Centralizat ( DPC) a semnalului de alarmă de la obiectiv minimum prin trei canale de transmitere a datelor (linia telefonică, canal radio, Ethernet);
7. Disponibilitatea sistemului de semnalizare de a transmite declanșările prin SMS la numărul de telefon a Beneficiarului;
8. Transmiterea declanșărilor a sistemului de semnalizare a incendiilor din obiectiv la DPC și la Serviciul protecției civile;
9. Păstrarea arhivei declanșărilor la obiectivelor ale Beneficiarului în perioada de cel puțin 2 luni;
10. Disponibilitatea de licență privind activitatea de proiectare pentru instalații și rețele tehnico-edilitare, reconstrucții (anexa p. 8.1 ”se permit lucrările contra incendiului, intruziunilor din exterior”);
11. Înlăturarea defecțiunilor tehnice a sistemului de semnalizare pază și a incendiilor în decurs de 24 ore din momentul anunțării de către persoana responsabilă din oficiu;
12. Conectarea la DPC sistemelor de semnalizare pază și a incendiilor, instalate la oficiile, fără cheltuieli suplimentare;
13. Disponibilitatea de Certificatul ISO 9001 valabil;
14. Disponibilitate de bani lichizi (sau capital circulant, sau de resurse creditare în suma de minim 1 000.000 lei) sau copia Contractului de asigurare a activității de pază privind asigurarea răspunderii civile profesionale (răspundere materială) per caz în suma de cel puțin 1 000 000,00 de lei;
15. Capacitatea minimă de producere sau echipamente necesare. Să dispună de minim 30 unități de transport;
16. Numărul angajaților întreprinderii să nu fie mai mic de 200 de unități;
17. Salariul mediu lunar calculat al angajaților întreprinderi pentru perioada de 6 luni calendaristice consecutive, finalizate până la luna calendaristică precedentă față de termenul limită de depunere a ofertelor, să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%;
18. Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere – F 3.4;
19. Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 – F 3.5.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 14:35
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
2
Denumirea participantului:
Argus-S
Preţul ofertei:
533 675,52 MDL
Statut:
Învingător
Grupul de lucru a decis de a desemna câștigător operatorul economic ÎCS OP Argus –S SRL, deoarece oferta acestuia corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare
14.01.19 10:08
Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna câștigător operatorul economic ÎCS OP Argus –S SRL, deoarece oferta acestuia corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
anexa 6 din raport financiar.semnat.pdf
anexa 6 din raport financiar.semnat.pdf
ID: 0f112039-6aac-433e-a567-577f17b9cbe9
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
certificat lipsa restante.semnat.pdf
certificat lipsa restante.semnat.pdf
ID: 2fe9a9be-9a33-4d31-b2b3-402738fe83ea
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratia privind conduita.semnat.pdf
declaratia privind conduita.semnat.pdf
ID: 34722a70-c4c3-4923-8224-fa2734a98704
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie serviciul protectie civila.semnat.pdf
declaratie serviciul protectie civila.semnat.pdf
ID: 42748e16-b004-4d9c-a1c4-12de6962f652
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie functionalitate dispecerat.semnat.pdf
declaratie functionalitate dispecerat.semnat.pdf
ID: 44c84347-175c-40eb-931d-290254cb3e75
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie inlaturare defectiuni.semnat.pdf
declaratie inlaturare defectiuni.semnat.pdf
ID: 6197911a-0f7a-417b-ace5-e4a79e40c9e8
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie parvenire semnal.semnat.pdf
declaratie parvenire semnal.semnat.pdf
ID: 72344d77-aece-422a-88ba-d6643df19821
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
polita de asigurare.semnat.pdf
polita de asigurare.semnat.pdf
ID: 76ce65f9-1175-47b5-9228-dc74157512ab
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie privind conectarea sistemelor de semnalizare.semnat.pdf
declaratie privind conectarea sistemelor de semnalizare.semnat.pdf
ID: 7c2a4d04-81ac-41fd-b170-992311d76bc2
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
certificat de inregistrare.semnat .pdf
certificat de inregistrare.semnat .pdf
ID: a45c4491-dc87-4312-9472-35bbc87b0997
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie timp de reactionare.semnat.pdf
declaratie timp de reactionare.semnat.pdf
ID: a9cfd2ac-887d-4310-8d9f-f004b0f7ced2
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
formular de oferta (anexa6).semnat.pdf
formular de oferta (anexa6).semnat.pdf
ID: b9b1a645-693b-4165-ae5b-de3b3180266c
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:31
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
declaratie arhivare declansari.semnat.pdf
declaratie arhivare declansari.semnat.pdf
ID: cdfe43a6-628d-4e69-80d0-a112e2886403
Documente de depunere
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
22.12.18 14:55
Propunere financiară
Data încărcării:
21.12.18 12:28
Data deschiderii:
14.01.19 10:07
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK