1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2018 13:52
până la 22.11.2018 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2018 14:00
până la 13.12.2018 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 333 333 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2018, 13:52 - 22 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2018, 14:00 - 13 dec 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță și suport a sistemului de stocare a datelor la nivel central HP 3Par
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Pușkin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Ignatiuc
Telefonul de contact
+37322269454
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 nov 2018, 13:52
Valoarea estimată (fără TVA)
333 333 MDL
Achizitii.md ID
21001498
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
09100, MOLDOVA, mun.Chişinău, Agenția Servicii Publice, str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău, Agenția Servicii Publice, str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău
Durata contractului
1 ian 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport a sistemului de stocare a datelor la nivel central HP 3Par CPV: 72300000-8 - Servicii de înlocuire de date
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart licitatie servicii
Specificaţie tehnică
documentatia standard
15.11.18 13:52
anexa 1
Specificaţie tehnică
anexa
15.11.18 13:52
anunt de participare
tenderNotice
anunt de participare
15.11.18 13:52
duae licitatie
Documentele la ofertă
duae
15.11.18 13:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 328 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Agenţia Servicii Publice vă informează despre rezultatele evaluării ofertelor depuse în cadrul licitaţiei din 13.12.2018 privind achiziționarea serviciilor de înlocuire (servicii de mentenanță și suport a sistemului de stocare a datelor la nivel central HP 3Par). În context, în baza hotărârii grupului de lucru pentru achiziții publice din data de 21.12.2018, s-a decis desemnarea câştigătorului procedurii de achiziţie SRL ”Bass Systems”, deoarece oferta corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ”prețul cel mai scăzut”, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări