Achiziţie publică
21001491
Servicii de mentenanță SIA ”SoftContabil”
1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2018 12:36
până la 22.11.2018 14:00
până la 22.11.2018 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2018 14:00
până la 12.12.2018 14:00
până la 12.12.2018 14:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
312 000 MDL
Perioada clarificărilor:
15 nov 2018, 12:36 - 22 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 nov 2018, 14:00 - 12 dec 2018, 14:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de mentenanță SIA ”SoftContabil”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Pușkin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 nov 2018, 12:36
Valoarea estimată (fără TVA)
312 000 MDL
Achizitii.md ID
21001491
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
09100, MOLDOVA, mun.Chişinău, Agenția Servicii Publice, mun. Chișinău, str. Pușkin, 42, Agenția Servicii Publice, mun. Chișinău, str. Pușkin, 42
Durata contractului
2 ian 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Program-Test
Preţul ofertei:
312 000 MDL
Statut:
Învingător
Grupul de lucru pentru achiziții publice din data de 15.01.2019, a decis desemnarea câştigătorului procedurii de achiziţie SRL ”Program-Test”, deoarece oferta corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ”prețul cel mai scăzut”, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
16.01.19 10:13
Motivul: Grupul de lucru pentru achiziții publice din data de 15.01.2019, a decis desemnarea câştigătorului procedurii de achiziţie SRL ”Program-Test”, deoarece oferta corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ”prețul cel mai scăzut”, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
29.11.18 17:10
Data deschiderii:
12.12.18 14:00
c1aebf7d3c3d0ed6789cdabf6ca7e8e1.semnat.pdf
c1aebf7d3c3d0ed6789cdabf6ca7e8e1.semnat.pdf
ID: 0f05355d-fb63-4236-a33b-28f58a8742ea
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
29.11.18 17:10
Data deschiderii:
12.12.18 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
29.11.18 17:06
Data deschiderii:
12.12.18 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
29.11.18 17:08
Data deschiderii:
12.12.18 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
29.11.18 17:07
Data deschiderii:
12.12.18 14:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK