Achiziţie publică
21001435
Reparatia unei portiuni a strazii Valentin Guja din s.Plop-Stiubei,r-l Causeni
1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2018 15:58
până la 21.11.2018 17:54
până la 21.11.2018 17:54
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2018 17:54
până la 28.11.2018 17:54
până la 28.11.2018 17:54
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
199 643,57 MDL
Perioada clarificărilor:
14 nov 2018, 15:58 - 21 nov 2018, 17:54
Perioada de depunere a ofertelor:
21 nov 2018, 17:54 - 28 nov 2018, 17:54
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Reparatia unei portiuni a strazii Valentin Guja din s.Plop-Stiubei,r-l Causeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4321, MOLDOVA, Căuşeni, s.Plop-Ştiubei, str.Sf.Dumitru,13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2018, 15:50
Data ultimilor modificări
14 nov 2018, 15:58
Valoarea estimată (fără TVA)
199 643,57 MDL
Achizitii.md ID
21001435
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4321, MOLDOVA, Căuşeni, s.Plop-Ştiubei, str.Sf.Dumitru,13
Durata contractului
29 nov 2018 17:56 - 31 dec 2019 17:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
cantitate scan_20181031 (5)-converted.pdf
cantitate scan_20181031 (5)-converted.pdf
tenderNotice
lista cu cantitati
14.11.18 15:58
scan_20181114 (71)-converted.pdf
scan_20181114 (71)-converted.pdf
tenderNotice
invitatie de participare
14.11.18 15:58
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
S.A. „Drumuri-Causeni”
Preţul ofertei:
199 441,41 MDL
Statut:
Învingător
procedura repetata in baza art.151 din Hotarirea 669 din 27.05.16-În cazul în care la procedura organizată în mod repetat se constată existenţa unui număr mai mic de 3 operatori economici calificaţi, autoritatea contractantă este în drept să atribuie contractul conform criteriilor iniţial stabilite, cu excepţia procedurii cererii ofertelor de preţuri de lucrări cu o valoarea estimată mai mică sau egală cu 200000 lei.
29.11.18 14:11
Motivul: procedura repetata in baza art.151 din Hotarirea 669 din 27.05.16-În cazul în care la procedura organizată în mod repetat se constată existenţa unui număr mai mic de 3 operatori economici calificaţi, autoritatea contractantă este în drept să atribuie contractul conform criteriilor iniţial stabilite, cu excepţia procedurii cererii ofertelor de preţuri de lucrări cu o valoarea estimată mai mică sau egală cu 200000 lei.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
26.11.18 09:40
Data deschiderii:
28.11.18 17:54
Documente de depunere
Data încărcării:
26.11.18 09:40
Data deschiderii:
28.11.18 17:54
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
26.11.18 09:46
Data deschiderii:
28.11.18 17:54
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK