1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2018 15:24
până la 21.11.2018 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2018 14:00
până la 30.11.2018 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 160 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2018, 15:24 - 21 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2018, 14:00 - 30 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a copertinei și a scărilor din CM Chișinău, str. M. Viteazul, 11/1 (Anexa nr. 1)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Pușkin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Chiroșca
Telefonul de contact
+37322504658
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 nov 2018, 15:24
Valoarea estimată (fără TVA)
160 000 MDL
Achizitii.md ID
21001428
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
09100, MOLDOVA, mun.Chişinău, CM Chișinău, str. M. Viteazul, 11/1, CM Chișinău, str. M. Viteazul, 11/1
Durata contractului
20 dec 2018 00:00 - 20 mart 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a copertinei și a scărilor din CM Chișinău, str. M. Viteazul, 11/1 (Anexa nr. 1) CPV: 45350000-5 - Instalaţii mecanice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt
tenderNotice
Anunț
14.11.18 15:24
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
14.11.18 15:24
Documentatia Standart lucrari
Documentele la ofertă
Documentația standard
14.11.18 15:24
Documentele lotului
Anexa 1
Anexa nr. 1
14.11.18 15:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

„Con Pro Design”

Preţul ofertei: 158 923,21 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea criteriului de evaluare- - cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

„Caves Grup”

Preţul ofertei: 161 308,36 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ALIOTON TEH

Preţul ofertei: 162 812,23 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări