Achiziţie publică
21001373
Gratii metalice
1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2018 16:42
până la 20.11.2018 16:00
până la 20.11.2018 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2018 16:00
până la 03.12.2018 16:45
până la 03.12.2018 16:45
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
4 167 MDL
Perioada clarificărilor:
13 nov 2018, 16:42 - 20 nov 2018, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 nov 2018, 16:00 - 3 dec 2018, 16:45
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Gratii metalice
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3411, MOLDOVA, Hînceşti, locality, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 nov 2018, 16:42
Valoarea estimată (fără TVA)
4 167 MDL
Achizitii.md ID
21001373
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
09100, MOLDOVA, Hînceşti, penitenciarul nr.7 Rusca s.Rusca, r-ul Hîncești, penitenciarul nr.7 Rusca s.Rusca, r-ul Hîncești
Durata contractului
13 dec 2018 00:00 - 23 dec 2018 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentația Standard Materiale de constructii si artocole conexe modificata
Specificaţie tehnică
Documentatie standart
13.11.18 16:42
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
VERMILION SRL
Preţul ofertei:
24 000 MDL
Statut:
Anulat
oferta propusa depaseste cu 30 % valoarea estimativa a lotului
07.12.18 11:26
Motivul: oferta propusa depaseste cu 30 % valoarea estimativa a lotului
Documentele de calificare
decizieagrupuluidelucruscanata.pdf
ID: 4352c94c-d716-48c7-afcf-bcc299bc28a6
Anunț de atribuire
7.12.18 11:26
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK