1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2018 16:42
până la 20.11.2018 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2018 16:00
până la 03.12.2018 16:45
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 296 557 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2018, 16:42 - 20 nov 2018, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2018, 16:00 - 3 dec 2018, 16:45
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

diverse materiale de constructie si articole conexe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3411, MOLDOVA, Hînceşti, locality, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Alexandrov
Telefonul de contact
79273866
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 nov 2018, 16:42
Valoarea estimată (fără TVA)
296 557 MDL
Achizitii.md ID
21001373
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
09100, MOLDOVA, Hînceşti, penitenciarul nr.7 Rusca s.Rusca, r-ul Hîncești, penitenciarul nr.7 Rusca s.Rusca, r-ul Hîncești
Durata contractului
13 dec 2018 00:00 - 23 dec 2018 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
diverse materiale de constructie si articole conexe CPV: 44190000-8 - Diverse materiale de construcţii
Cantitatea: 88.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae materiale de constructii 2018
Criterii de evaluare
DUAE
13.11.18 16:42
INVITAŢIE modificat
tenderNotice
Invitatie
13.11.18 16:42
Documentația Standard Materiale de constructii si artocole conexe modificata
Specificaţie tehnică
Documentatie standart
13.11.18 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC LEMN COMERȚ SRL

Preţul ofertei: 117 689 MDL
Statut: Anulat
Motivul: In temeiul art.69 alin.6 lit.a), b) al Legii 131 privind achizitiile publice: a) ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție; b) oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ELPO

Preţul ofertei: 318 058,77 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta indeplineste cerintele de calificare si selectie
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

VERMILION SRL

Preţul ofertei: 338 352 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări