Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 166 666 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2018, 15:14 - 21 nov 2018, 12:56
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2018, 12:56 - 28 nov 2018, 12:56
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Notebook: 15.6" HD (1366x768) Non-glare, CPU: min. Quad-core , min. 1.1GHz - 2.5GHz, 2Mb cache, Litography min 14 nm, RAM min. 4Gb PC3-12800, HDD min. 500Gb 5400rpm, min. 1 x HDMI, No ODD, 802.11n, Bluetooth, 1x USB 3.0, 2x USB 2.0, Card Reader, Webcam, 3-cell min. 33 WHrs Li-Ion Battery, greutatea maximă de 2.0 kg cu baterie.
2. Servicii de instalare și configurare a softului aflat în posesia CEC, pentru garantarea bunei funcționări a echipamentului pentru întreaga perioadă de exploatare. (Microsoft Windows, VPN).
3. Computatoarele și serviciile de instalarea reprezintă părți integrante a lotului și obiect al contractului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alexandri 119
Persoana de contact
Nume Prenume
Condrea Andrei
Telefonul de contact
022578994
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2018, 10:53
Data ultimilor modificări
6 dec 2018, 13:04
Valoarea estimată (fără TVA)
1 166 666 MDL
Achizitii.md ID
21001321
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alexandri 119
Durata contractului
15 dec 2018 13:03 - 31 dec 2018 13:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea computerelor portabile (laptopuri) pentru asigurarea cu echipament de calcul a contabililor și operatorilor din cadrul CECE CPV: 30213100-6 - Computere portabile
Cantitatea: 240.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Criterii de eligibilitate
Documentul Unic de Achiziție European
13.11.18 15:14
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 152 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea operatorului economic criteriilor și cerințelor de calificare, precum și datorită faptului că a fost unicul operator economic participant și care a oferit preț mai scăzut ca valoarea estimativă a achiziției.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări