1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2018 10:40
până la 28.11.2018 13:32
2
Propunerea ofertelor
de la 28.11.2018 13:32
până la 07.12.2018 13:32
3
Licitaţie
de la 10.12.2018 10:00
până la 10.12.2018 10:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 212 500 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2018, 10:40 - 28 nov 2018, 13:32
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2018, 13:32 - 7 dec 2018, 13:32
Începutul licitației: 10 dec 2018, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 nov 2018, 15:38
Valoarea estimată (fără TVA)
212 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21001316
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
09100, MOLDOVA, mun.Chişinău, TEST, mun. Chișinău str. Gh Tudor 3
Durata contractului
30 nov 2018 00:00 - 14 dec 2018 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
COP Cartușe imprimante laser 2018
Documentele la ofertă
Documentația Standard
13.11.18 10:40
DUAE 1
tenderNotice
DUAE
13.11.18 10:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 27 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea tuturor cerințelor și cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

INPRINT-COM SRL

Preţul ofertei: 29 208,34 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 53 083,33 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Data:
16 nov 2018, 12:53
Subiectul întrebării:
Cartuse
Întrebare:
Buna ziua, cartusele solicitate sunt originale sau compatibile? Mersi anticipat!
Răspuns (26 nov 2018, 13:32):
Tehnicienii CNAS nu au specificat tipul cartușului, astfel se acceptă cum cartușe originale așa și cartușe compatibile.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări