Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 524 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2018, 9:34 - 19 nov 2018, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2018, 10:00 - 11 dec 2018, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Menţinerea de tip SLA a infrastructurii hard/soft a SAPI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022 822237
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2018, 16:56
Data ultimilor modificări
20 dec 2018, 13:20
Valoarea estimată (fără TVA)
524 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21001208
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
20 dec 2018 10:00 - 31 dec 2018 10:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de menținere garantate (bazate pe acorduri asupra nivelului de calitate și performanță de tip Service Level Agreement) pentru infrastructura hard și soft a soluție SAPI exploatate în cadrul Băncii Naționale a Moldovei (servere Dell, stocuri de date Hitachi, sistem de virtualizare și management Microsoft, SGBD Oracle, soft de backup Commvault) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
documentatia de atribuire.pdf documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
12.11.18 09:34
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
12.11.18 09:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 524 166 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Propunerea financiară conține prețuri care nu sînt un rezultat al liberei concurențe
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări