Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21001075
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
949 036 MDL
Perioada clarificărilor:
8 nov 2018, 9:53 - 15 nov 2018, 11:22
Perioada de depunere a ofertelor:
15 nov 2018, 11:22 - 5 dec 2018, 11:23
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Produsele achiziționate (legumele și fructele) se livrarează și descărcă de agentul economic la sediile instituțiilor, lista instituțiilor cu adresa și numere de telefon se anexează
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1 lit c), grupul de lucru a decis anularea procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece ofertele depuse nu întrunesc condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Data anulării
10 dec 2018, 11:05
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2018, 9:53
Data ultimilor modificări
10 dec 2018, 11:05
Achizitii.md ID
21001075
MTender ID
CPV
03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK