Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 417 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2018, 19:34 - 14 nov 2018, 20:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2018, 20:00 - 21 nov 2018, 20:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie DDF Ungheni din cadrul Serviciului Fiscal de Stat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Şargu-Rusu Inna
Telefonul de contact
022 82 33 93
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2018, 19:29
Data ultimilor modificări
17 dec 2018, 17:23
Valoarea estimată (fără TVA)
417 000 MDL
Achizitii.md ID
21001070
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Nationala 17
Durata contractului
22 nov 2018 20:00 - 31 dec 2018 20:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie DDF Ungheni din cadrul Serviciului Fiscal de Stat CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
ddf ungheni caiet de sarcini.pdf ddf ungheni caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini reparatie DDF Ungheni
7.11.18 19:34
duae pdf.pdf duae pdf.pdf
tenderNotice
document Unic de Achizitie Europeana
7.11.18 19:34
fișa de date ddf ungheni.pdf fișa de date ddf ungheni.pdf
tenderNotice
Fișa de date DDF Ungheni
7.11.18 19:34
anunt de participare lucrări ddf unghemi.pdf anunt de participare lucrări ddf unghemi.pdf
tenderNotice
Anunt de participare lucrări DDF Ungheni
7.11.18 19:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 260 273,45 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Criteriul cel mai mic pret conform cerintelor inaintate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Cons Viand

Preţul ofertei: 335 409,32 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 402 066,35 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări