Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 190 475 MDL
Perioada clarificărilor: 2 nov 2018, 14:16 - 17 nov 2018, 15:48
Perioada de depunere a ofertelor: 17 nov 2018, 15:48 - 24 nov 2018, 16:16
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tichete pe suport electronic pentru 481 angajaţi, pentru perioada 01.10.2018 – 31.12.2018. Valoarea nominală a unui tichet – 45 lei/zi (66 zile). Serviciile urmează a fi prestate în conformitate cu Legea nr. 166 din 21.09.2017 „Cu privire la tichetele de masă” şi Regulamentul cu privire la modul de operare cu tichetele de masă, aprobat prin hotărârea de guvern nr. 227 din 12.03.2018.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Mucan
Telefonul de contact
079999455
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2018, 11:54
Data ultimilor modificări
30 nov 2018, 8:10
Valoarea estimată (fără TVA)
1 190 475 MDL
Achizitii.md ID
21000694
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Durata contractului
30 nov 2018 16:14 - 31 dec 2018 16:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de emiterea tichetelor de masă CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentaţie de atribuire.pdf Documentaţie de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
2.11.18 14:16
Anunţ.pdf Anunţ.pdf
tenderNotice
2.11.18 14:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UP Servicii

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 0,01 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinării și evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis de a recunoaște învingător, operatorul economic SRL UP SERVICII, deoarece acesta a prezentat cea mai avantajoasă ofertă conform criteriului de atribuire cel mai mic preț pentru serviciile prestate.
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

EDENRED MD

Preţul ofertei: 1 190 475 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări