Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 452 640 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2018, 9:46 - 7 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2018, 14:00 - 12 dec 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Grăsimea 2,5%, ambalat în pachet de 0,500kg. Se livrează cu transport care necesită regim termic special 2/săptămînă de la ora 07:00 - 09:00 dimineaţă la solicitarea DETS s. Buiucani. HG. 611 din 05.07.2010. Actele ce denota calitatea produselor: -Declarația sau certificatul de conformitate; -Contract pentru executarea investigațiilor de laborator. La livrare produsul să fie însoțit de certificat sanitar-veterinar.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cercel Doina/Andronachi Victoria
Telefonul de contact
068535107/022210335/022234879
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2018, 12:44
Data ultimilor modificări
14 ian 2019, 1:59
Valoarea estimată (fără TVA)
452 640 MDL
Achizitii.md ID
21000593
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, La sediul instituțiilor preșcolare din sectorul Buiucani
Durata contractului
2 ian 2019 14:00 - 30 iun 2019 15:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chefir CPV: 15890000-3 - Diverse produse alimentare şi produse uscate
Cantitatea: 48000.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_produse alimentare.pdf documentatia_standard_produse alimentare.pdf
Specificaţie tehnică
documentatia_standard_produse alimentare.pdf
1.11.18 09:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS Lapmol SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 400 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: A prezentat oferta in corespundere cu documentația de atribuire și oferta cu cel mai scazut preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Credoprim

Preţul ofertei: 666 666,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări