1
Perioada de actualizare
de la 30.10.2018 17:47
până la 06.11.2018 02:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.11.2018 02:00
până la 21.11.2018 02:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 044 335 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2018, 17:47 - 6 nov 2018, 2:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 nov 2018, 2:00 - 21 nov 2018, 2:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare 2019 (Peşte congelat „Merlan albastru (Putassu)”)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bernardazzi 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorel Burduja
Telefonul de contact
+37322274426
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
30 oct 2018, 17:47
Valoarea estimată (fără TVA)
1 044 335 MDL
Achizitii.md ID
21000549
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
09100, MOLDOVA, mun.Chişinău, TEST, mun. Chișinău, str. Bernardazzi, 3
Durata contractului
1 ian 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse alimentare 2019 (Peşte congelat „Merlan albastru (Putassu)”) CPV: 15200000-0 - Peşte preparat şi conserve de peşte
Cantitatea: 31300.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae
Criterii de eligibilitate
DUAE
30.10.18 17:47
anunt_de_participare
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
30.10.18 17:47
Documentația Standard anexa_173
Criterii de eligibilitate
Documentatia Standard
30.10.18 17:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AMAGER-COM

Preţul ofertei: 991 271 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări