Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 430 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2018, 11:15 - 6 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 nov 2018, 14:00 - 13 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie DGAF Nord din cadrul Serviciului Fiscal de Stat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Persoana de contact
Nume Prenume
Şargu-Rusu Inna
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2018, 10:49
Data ultimilor modificări
4 dec 2018, 8:52
Valoarea estimată (fără TVA)
430 000 MDL
Achizitii.md ID
21000507
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ștefan cel Mare, 128
Durata contractului
14 nov 2018 14:00 - 31 dec 2018 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare lucrări DGAF Nord.pdf Anunt de participare lucrări DGAF Nord.pdf
tenderNotice
Anunt de participare lucrări DGAF Nord
30.10.18 11:15
Fișa de date DGAF Nord et II.pdf Fișa de date DGAF Nord et II.pdf
Documentele la ofertă
Fișa de date DGAF Nord
30.10.18 11:15
CAIET DE SARCINI DGAF Nord et II final.pdf CAIET DE SARCINI DGAF Nord et II final.pdf
Specificaţie tehnică
Cerintele tehnice necesare pentru lucrarilede reparatoe
30.10.18 11:15
DUAE PDF.pdf DUAE PDF.pdf
Documentele la ofertă
Document unic de achizitie european
30.10.18 11:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 418 311 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Conform procesului verbal de evaluare nr.01/18 din 22.11.2018 și scrisoarea SFS nr. 26-16/1-04/14756 din 23.11.2018 cu privire la rezultatele procedurii de achiziție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Narcis-VS

Preţul ofertei: 428 025,04 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 671 467,83 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări