Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2018, 15:54 - 13 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2018, 14:00 - 20 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de upgrade a sistemului de monitorizare video conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Persoana de contact
Nume Prenume
Belitei Nicu
Telefonul de contact
022259679
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2018, 10:31
Data ultimilor modificări
21 nov 2018, 9:56
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21000500
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
21 nov 2018 14:00 - 20 dec 2018 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de upgrade a sistemului de monitorizare video conform caietului de sarcini CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.pdf documentatia_standard_servicii.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart
30.10.18 15:54
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
30.10.18 15:54
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
30.10.18 15:54
ANUNT DE PARTICIPARE.pdf ANUNT DE PARTICIPARE.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
31.10.18 08:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 799 959 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări