1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2018 16:42
până la 05.11.2018 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2018 14:00
până la 12.11.2018 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 533 333 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2018, 16:42 - 5 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2018, 14:00 - 12 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Activităţi didactice 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Liviu Deleanu 5/4
Persoana de contact
Nume Prenume
Gherman Ala
Telefonul de contact
069176108
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2018, 16:09
Data ultimilor modificări
29 oct 2018, 16:42
Valoarea estimată (fără TVA)
533 333 MDL
Achizitii.md ID
21000484
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, strada Liviu Deleanu 5/4
Durata contractului
13 nov 2018 14:00 - 31 dec 2018 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
calculatoare CPV: 48310000-4 - Pachete software pentru creare de documente
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
table interactive CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documente conexe.pdf documente conexe.pdf
Documentele la ofertă
29.10.18 16:42
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
29.10.18 16:42
Documentele lotului
documente conexe.pdf
29.10.18 16:42
caiet de sarcini.pdf
29.10.18 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Didact Vega

Preţul ofertei: 533 332 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerinţelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări