Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 470 700 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2018, 14:12 - 5 nov 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2018, 14:00 - 25 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cartus steril, getabil. Material lentila: acrilat metacrilat , hidrofob, copolimer . Optic biconvex, 6,0 mm, asimetric anterior. Material haptica: PMMA, haptica 13 mm, Angulatia hapticelor: 10° Indice de refractie: 1,55, obligator indicat pe ambalajul exterior. UV filtru 400nm. Constanta A: 118,4. Gama dioptrica: +6,0D.... +30,0D, pasul 0.5 . Termenul de sterilitate a tuturor componentelor ambalajului sa fie indicat pe exteriorul ambalajului, inclusiv pe fiecare component in parte. Cerintele tehnice expuse mai sus urmeaza sa fie indicate astfel, incit sa poata fi verificate cu usurinta la etapa evaluarii ofertelor/examinarii mostrelor/receptionarii bunurilor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Moisenco Cristina
Telefonul de contact
022 250-809
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2018, 12:49
Data ultimilor modificări
3 dec 2018, 10:06
Valoarea estimată (fără TVA)
470 700 MDL
Achizitii.md ID
21000464
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Toma Ciorbă 1
Durata contractului
30 nov 2018 14:00 - 31 dec 2018 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2. Cristalin artificial camera posterioara foldabil, cu trei piese. Cartuş inclus. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE doc.pdf DUAE doc.pdf
Documentele la ofertă
Formularul Standard al Documentului Unic de Achizitii European
29.10.18 14:12
FDA bunuri Oftalmologice.pdf FDA bunuri Oftalmologice.pdf
Documentele la ofertă
Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri; a) Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau b) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii:IMSP Institutul de Medicină Urgentă Denumirea Băncii: Victoriabank S.A. Codul fiscal:1003600152606 Contul de decontare; MD55VI022510300000002MLD Contul trezorerial: Contul bancar: VICBMD2X416 cu nota “Pentru setul documentelor de atribuire” sau “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. ____ din _______” sau
29.10.18 14:12
Documentele lotului
FDA bunuri Oftalmologice.pdf
Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri a) Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau b) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii:IMSP Institutul de Medicină Urgentă Denumirea Băncii: Victoriabank S.A. Codul fiscal:1003600152606 Contul de decontare; MD55VI022510300000002MLD Contul trezorerial: Contul bancar: VICBMD2X416 cu nota “Pentru setul documentelor de atribuire” sau “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. ____ din _______” sau
29.10.18 14:12
DUAE doc.pdf
Formularul Standard al Documentului Unic de Achizitii European
29.10.18 14:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tetis International Co. SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 470 610 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor solicitate în caietul de sarcini.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări