1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2018 15:21
până la 31.10.2018 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.10.2018 14:00
până la 07.11.2018 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 279 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2018, 15:21 - 31 oct 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 oct 2018, 14:00 - 7 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

echipament si accesorii pentru compiuter
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Nationala,10/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lari Anna
Telefonul de contact
023623354
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2018, 15:08
Data ultimilor modificări
24 oct 2018, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
279 000 MDL
Achizitii.md ID
21000292
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3600, MOLDOVA, Ungheni, Nationala,10/1
Durata contractului
8 nov 2018 14:00 - 31 dec 2018 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimante multifunctionale laser CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
compiutere de birou CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Casti CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
scaner CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Boxe CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
24.10.18 15:21
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
24.10.18 15:21
Documentele lotului
anunt de participare.pdf
24.10.18 15:21
documentatia standard.pdf
24.10.18 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 324 088 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul examinării, evaluării şi comparării ofertelor, în baza hotărârii grupului de lucru expusă în procesul verbal nr.1 din 08.11.2018 au fost desemnate cîştigătoar
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări