Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 35 323 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2018, 13:47 - 30 oct 2018, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 oct 2018, 14:00 - 12 nov 2018, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Fălești, or. Fălești, str. M. Eminescu, 9.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Persoana de contact
Nume Prenume
Obreja Oleg
Telefonul de contact
067441141
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2018, 7:55
Data ultimilor modificări
26 nov 2018, 8:28
Valoarea estimată (fără TVA)
35 323 MDL
Achizitii.md ID
21000238
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str. M. Eminescu, 9.
Durata contractului
13 nov 2018 14:00 - 31 dec 2018 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Fălești, or. Fălești, str. M. Eminescu, 9. CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru Lucrări de reparații generale și renovare
24.10.18 13:47
Documentele lotului
Caiet de sarcini Falesti.pdf
Caiet de sarcini Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Fălești, or. Fălești, str. M. Eminescu, 9.
24.10.18 13:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEZIRA SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 34 745,52 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Danigasing

Preţul ofertei: 35 186,92 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări