+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 240 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 oct 2018, 11:55 - 29 oct 2018, 2:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 oct 2018, 2:00 - 6 nov 2018, 2:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Apă potabilă 2018
Informația despre anulare
Motivul anulării
Lipsa numarului de ofertanți
Data anulării
9 nov 2018, 11:38
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7227, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Poiana (r-l Şoldăneşti), r-nul Șoldănești s. Poiana
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negruţă Nadejda
Telefonul de contact
027259276, 068241974
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2018, 11:38
Data ultimilor modificări
9 nov 2018, 11:38
Achizitii.md ID
21000099
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
22 oct 2018, 15:18
Subiectul întrebării:
документы на тендер
Întrebare:
какие документы необходимы на тендер, кроме оферты и сметы?
Răspuns (25 oct 2018, 09:32):
Am anexat lista documentelor
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".