Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA
16 700 MDL
Perioada clarificărilor:
16.04.19 08:50 - 17.04.19 16:00
Perioada depunerii ofertelor:
17.04.19 16:00 - 23.04.19 10:00
Începutul licitației:
24 apr 2019 11:53
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de întreținere și reparare a aparatelor de aer condiționat
Informația despre anulare
Motivul anulării
La etapa evaluării ofertelor s-a constatat că potrivit art. 71 alin. (1) lit. g) al Legii nr. 131 ,,există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7”.
Dl Anatolii Sorocean (Șef Serviciul Deservire Tehnică) prin nota informativă comunică grupului de lucru că la elaborarea caietului de sarcini s-a comis o greșeală tehnică,
(reparația și întreținerea aparatelor de aer condiționat nu au fost separate pe loturi diferite). Astfel, dl A. Sorocean solicită revocarea procedurii nr. 10046085 din 24.04.2019 în scopul respectării principiului „utilizării eficiente a banilor publici și minimizarea riscurilor autorităților contractante”, fundament al relațiilor achizițiilor publice prevăzut de art. 7 lit. a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131.
Din acest considerent, grupul de lucru a decis de a accepta anularea și republicarea procedurii de achiziție.
Dl Anatolii Sorocean (Șef Serviciul Deservire Tehnică) prin nota informativă comunică grupului de lucru că la elaborarea caietului de sarcini s-a comis o greșeală tehnică,
(reparația și întreținerea aparatelor de aer condiționat nu au fost separate pe loturi diferite). Astfel, dl A. Sorocean solicită revocarea procedurii nr. 10046085 din 24.04.2019 în scopul respectării principiului „utilizării eficiente a banilor publici și minimizarea riscurilor autorităților contractante”, fundament al relațiilor achizițiilor publice prevăzut de art. 7 lit. a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131.
Din acest considerent, grupul de lucru a decis de a accepta anularea și republicarea procedurii de achiziție.
Data anulării
19 iun 2019, 14:33
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, Republica Moldova, Chișinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
16 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
501 MDL
Data ultimilor modificări
19 iun 2019 14:33
ID
72f86886f4184ff4ad3a548c48dd4168
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreținere și reparare a aparatelor de aer condiționat
CPV: 50530000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a maşinilor
Adresa de livrare: MD-2011, MD, Chișinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Perioada de livrare: 24 apr 2019 8:00 - 31 dec 2019 16:00
Adresa de livrare: MD-2011, MD, Chișinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Perioada de livrare: 24 apr 2019 8:00 - 31 dec 2019 16:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: serviciu
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK