Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26.02.19 16:36 - 27.02.19 17:00
Perioada depunerii ofertelor: 28.02.19 09:00 - 4.03.19 16:32
Începutul licitației: 5 mart 2019 13:03

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a tehnicii de calcul.
I. Computer. Cantitatea 169 buc.
Unitatea de măsură: intervenții
Cantitatea intervențiilor: 1650

Deservirea tehnică se efectuează la necesitate la sediile:

1. DGASS, str. București, 53, București, 35, Eminescu, 42, mun. Chişinău;
(40 comp.)
2. DAS sectorul Centru, str. Eminescu, nr. 29, mun. Chişinău (25 comp.);
3. DAS sectorul Buiucani, str. Alba Iulia, nr. 5, mun. Chişinău (22 comp.);
4. DAS sectorul Botanica, str. Titulescu, nr. 47, mun. Chişinău (25 comp.);
5. DAS sectorul Râșcani, str. Grigore Vieru, nr. 17, mun. Chişinău (33 comp.);
6. DAS sectorul Ciocana, str. Mircea cel Bătrân, nr. 5/2, mun. Chişinău. (24 comp.)

1) Lucrări profilactice cu programe SOFT. Lucrările profilactice includ:
Verificarea jurnalelor Domain controller şi staţiilor de lucru.Se efectuează reînnoirea driverelor echipamentelor (la necesitate) înstalarea actualizărilor critice pentru Domain controller şi staţiile de lucru.Reinnoirea bazelor softurilor Antivirus Softurile deservite:Linux, Windows, Microsoft Windows (toate versiunile oficiale) cu toate componentele (Outlook Express), Microsoft Office (toate versiunile oficiale),Web brousers,Soluţii Antivirus, Verificarea lucrului sistemelor de actualizare automată pentru softurile ce pot fi actualizate în regim automat reinstalare softurilor adăugătoare pe staţiile de lucru şi servere în dependenţă de necesităţile apărute.
2) Ajustarea și deservire Sistemului Informaţional Automatizat Asistența Medicală Spitalicească .
3) Lucrări profilactice cu echipamente şi reţele. Ajustare echipament, Mikrotik. Deservire Vpn-Tunel IPSEC.
4) Lucrări de conectare sau înlocuire a echipamentelor periferice sau a celor defectate, procurate de beneficiar, verificarea canalelor fizice (sistemului de cabluri) de transmitere a datelor în reţeaua beneficiarului.
5) Chemări urgente: Sunt iniţiate de beneficiar, în cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii tehnică, a tehnicii de calcul, se face printr-un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 30 minute de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii. Se efectuează in cazul apariţiei problemelor cu sistemele operaţionale ale staţiilor de lucru şi cuprind remedierea lor şi/sau reinstalarea sistemelor de operare. Schimbarea setărilor sistemelor operaţionale şi softurilor instalate pe staţiile de lucru şi servere.
6) Efectuarea profilaxiei trimestriale a tehnicii de calcul. Testarea componentelor şi întocmirea raportului tehnic,Curăţirea de praf şi scimbul termopastei, Schimbul, instalarea şi reglarea componentelor.
7) Întocmirea jurnalului de evident a lucrărilor effectuate, precum si sigilarea blocurilor de sistem.

II. Deservirea SERVER. Cantitatea: 2 buc.
Unitatea de măsură: intervenții
Cantitatea intervențiilor: 24x7 (nelimitat)

1. Lucrări profilactice si configurare cu programe SOFT Windows Server 2003/2008/2012;
2. Сonfigurarea securității și autentificarea utilizatorilor.
3. Rezervat Baza de Data 1C, ASISOC;
Ajustarea și deservire Sistemului Informaţional Automatizat Asistența Medicală Spitalicească;
4. Deservire Vpn-Tunel.
III. Arenda Server Virtual Privat si Mikrotik. Cantitatea: 1 buc.
Unitatea de măsură: intervenții
Cantitatea intervențiilor: 1

1. Arenda Server Virtul Privat (Pentru Soft ASISOC)
1.1. Server - CPU XEON 4*2,5 GHZ,
1.2. RAM 16 GB,
1.3. SSD 250 GB,
1.4. OS Windows Server 2012 Stadart,
1.5. Internet 1000 Mbit
2. Mikrotik
2.1. Model - Mikrotik RB2011UiAS
3. FTP Server pentru rezervarea datelor - 100 Gb.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Autoritatea contractantă anulează procedura de achiziţie: Servicii de deservire a tehnicii de calcul, deoarece ofertele nu a fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Data anulării
6 mart 2019, 14:28
Data publicării: 6.03.19 14:28
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, Republica Moldova, Chișinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Pîrvu
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
320 MDL
Data ultimilor modificări
6 mart 2019 14:28
ID
af4f3924446941d2b635f4dcfc355b72
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire a tehnicii de calcul CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Adresa de livrare: 2012, MD, Chișinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Perioada de livrare: 11 mart 2019 8:00 - 31 dec 2019 17:00
Cantitatea: 1650
Unități de măsură: serviciu
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
26.02.19 16:47
Anunț de participare.pdf Anunț de participare.pdf
26.02.19 16:48
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Data:
27 febr 2019, 09:54
Subiectul întrebării:
Intervenții
Întrebare:
Buna ziua! Spuneți, vă rog, Interventii (1650) – înseamnă ora sau vizită, sau apel? Dacă vizită, atunci câte ore? Pentru servere numărul Interventii este nelimitat? Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsul D-ră!
Răspuns (27 febr 2019, 10:49):
Bună ziua. Interventii (1650) – înseamnă vizite. De câte ore este necesat pentru repararea defecțiunii apărute. Pentru servere - nelimitat 24/24, 7 zile în săptămână.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări