Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 28 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13.02.19 09:38 - 14.02.19 10:00
Perioada depunerii ofertelor: 15.02.19 10:00 - 17.02.19 10:00
Începutul licitației: 18 febr 2019 11:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

procurarea produselor de cofetărie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Mihai Viteazu 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Girbu
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
28 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
840 MDL
Data ultimilor modificări
17 febr 2019 10:04
ID
d1e8ecb99b6942e797865259ed9bbcc5
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
procurarea produselor de cofetărie CPV: 15810000-9 - Produse de panificaţie, produse de patiserie şi de cofetărie proaspete
Adresa de livrare: 2004, MD, Chișinău, Chișinău, str. Mihai Viteazu 2
Perioada de livrare: 18 febr 2019 10:00 - 31 dec 2019 10:00
Cantitatea: 354
Unități de măsură: kilograme
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
lista produselor de cofetărie.docx
Contract tip
13.02.19 09:38
Data:
13 febr 2019, 10:09
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Cadourile pentru copii pot fi propuse doar in perioada sarbatorilor de iarna. Revedeti sortimentul, in caz contrar riscati si de aceasta data sa nu aveti propuneri.
Răspuns (13 febr 2019, 10:36):
în caietul de sarcini este menționat, că livrarea va fi executată la solicitarea Beneficiarului.
Data:
13 febr 2019, 12:51
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Raspunsul dstra, la fel ca si continutul caietului de sarcini, este unul incompetent. Ne iertati pe ntru acest calificativ, dar spune-ti cum pot fi achizitionate cadouri la inceputul anului? Reiesind din asa abordari avem un sistem de achizitii defectuos.
Răspuns (13 febr 2019, 13:54):
Achiziționarea produselor de cofetărie este în scopul organizării şi desfăşurării programelor festive şi manifestărilor cultural-artistice din cadrul sărbătorilor naţionale, tradiţionale şi internaţionale în sectorul Buiucani. Este evident, că pentru fiecare manifestare în parte va fi solicitat asortimentul și cantitatea necesară și corespunzătoare pentru activitatea culturală organizată.
Data:
13 febr 2019, 14:18
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Este alogic sa continuam acest ping-pong. Dstra nu ati inteles esentialul: cum poti solicita un produs la inceput de an cand nu esti in cunostinta de cauza daca ele vor mai fi produse si la ce pret?
Răspuns (13 febr 2019, 15:00):
la achiziția dată se vor înscrie participanții care știu a citi caietul de sarcini
Data:
13 febr 2019, 15:07
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Raspuns fenomenal. Vor participa ca si prima data. Va uram succese. Si cizelati raspunsurile, pentru ca va citeste o lume intreaga. deasemenea nu uitati sa sunteti in serviciul contribuabililor si aveti sarcina sa aplicati principiul AP "valoare pentru bani"
Răspuns (13 febr 2019, 15:53):
Vă suntem recunoscători pentru comentariul Dumneavoastră
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări