Achiziţie publică
10036354
Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA
90 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4.02.19 16:26 - 6.02.19 16:23
Perioada depunerii ofertelor:
6.02.19 16:23 - 9.02.19 16:24
Începutul licitației:
11 febr 2019 15:19
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox.
Informația despre anulare
Motivul anulării
SRL ”Aurmilion”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Aurmilion” din următoarele motive:
- potrivit p.9 al cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative, care lipsește - ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
SRL ”Smart Print”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Smart Print” din următoarele motive:
- potrivit p.9 al cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative, care lipsește - ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Aurmilion” din următoarele motive:
- potrivit p.9 al cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative, care lipsește - ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
SRL ”Smart Print”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Smart Print” din următoarele motive:
- potrivit p.9 al cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative, care lipsește - ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
Data anulării
19 febr 2019, 16:19
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, Moldova, Chisinau, Ciocana, str.Varnița, 22
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 700 MDL
Data ultimilor modificări
19 febr 2019 16:19
ID
d39822acfbfa4d63a9e9902a5e89661d
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox.
CPV: 50313000-2 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reprografie
Adresa de livrare: MD 2023, MD, Chișinău, Ciocana, str.Varnița, 22
Perioada de livrare: 11 febr 2019 16:25 - 31 dec 2019 16:26
Adresa de livrare: MD 2023, MD, Chișinău, Ciocana, str.Varnița, 22
Perioada de livrare: 11 febr 2019 16:25 - 31 dec 2019 16:26
Cantitatea: 14
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK