Achiziţie publică
10030669
Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
50 MDL
Perioada clarificărilor:
11.01.19 14:46 - 15.01.19 14:40
Perioada depunerii ofertelor:
16.01.19 14:40 - 18.01.19 14:46
Începutul licitației:
21 ian 2019 11:03
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Deservire corectă, prețuri accesibele, calitatea și siguranța alimentelor preparate.
La valoarea estimativă fără TVA se ea în considerație prețul oferit pentru bunurile livrate ca meniu să constitue aproximativ de persoană
de la 20 lei pînă la 50 lei. Personalul Instituției este de circa 400 de angajați, pacienți 270, studenți 150.
La valoarea estimativă fără TVA se ea în considerație prețul oferit pentru bunurile livrate ca meniu să constitue aproximativ de persoană
de la 20 lei pînă la 50 lei. Personalul Instituției este de circa 400 de angajați, pacienți 270, studenți 150.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, Republica Moldova, Chișinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
50 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
0,20 MDL
Data ultimilor modificări
18 ian 2019 14:49
ID
2175348072ad4090bb62d0882bd8e034
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Darea în arendă a spațiului cu suprafața totală de 63,5 m2 pentru prestarea serviciilor de catering.(felul întîi, felul doi, etc.,)
CPV: 15000000-8 - Alimente, băuturi, tutun şi produse conexe
Adresa de livrare: MD2028, MD, Chișinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Perioada de livrare: 1 febr 2019 14:43 - 1 febr 2020 14:44
Adresa de livrare: MD2028, MD, Chișinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Perioada de livrare: 1 febr 2019 14:43 - 1 febr 2020 14:44
Cantitatea: 200
Unități de măsură: lot
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK