Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 2 200 MDL
Perioada clarificărilor: 13.11.18 15:40 - 19.11.18 10:00
Perioada depunerii ofertelor: 19.11.18 10:00 - 22.11.18 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Plastic, cu capac cu închidere etanș, dimesiuni 35 x 25 x 15 ± 2 cm, volum minim 13 L.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, Republica Moldova, Chisinau, Mun. Chișinău, Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Valoarea estimată (fără TVA)
2 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
66 MDL
Data ultimilor modificări
25 iun 2019 08:46
ID
15af5823d95c409fbf73856abeffd23f
Identificator
MD-2018-11-13-000187-1
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Container/caserolă CPV: 39221000-7 - Echipament de bucătărie
Adresa de livrare: MD-2011, MD, Chisinau, Mun. Chișinău, Costiujeni, 3
Perioada de livrare: 23 nov 2018 8:00 - 31 dec 2018 16:00
Cantitatea: 10
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
datele bancare.doc
13.11.18 15:40
contract model.doc
Contract tip
13.11.18 15:40
Lista bunurilor.docx
Specificaţie tehnică
13.11.18 15:40
Cerințe pentru accesoriile bucătăriei.doc
Documentele la ofertă
13.11.18 15:40
Data:
14 nov 2018, 13:53
Subiectul întrebării:
Claritate
Întrebare:
Va rog frumos clarificati cu cerintile, deja politica achizitiilor sa simplificat, dar dvs. copiati toate actele toacte actele ce erau inainte la agentie.
Răspuns (19 nov 2018, 08:43):
Potrivit legislației în vigoare autoritatea contractantă are dreptul să stabilească și să solicite documentația de atribuire, ceea ce ulterior constituie un avantaj la etapa de evaluare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări