Achiziţie publică
Achiziție de valoare mică
open
Container/caserolă
Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
2 200 MDL
Perioada clarificărilor:
13.11.18 15:40 - 19.11.18 10:00
Perioada depunerii ofertelor:
19.11.18 10:00 - 22.11.18 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Plastic, cu capac cu închidere etanș, dimesiuni 35 x 25 x 15 ± 2 cm, volum minim 13 L.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, Republica Moldova, Chisinau, Mun. Chișinău, Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Valoarea estimată (fără TVA)
2 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
66 MDL
Data ultimilor modificări
25 iun 2019 08:46
ID
15af5823d95c409fbf73856abeffd23f
Identificator
MD-2018-11-13-000187-1
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Container/caserolă
CPV: 39221000-7 - Echipament de bucătărie
Adresa de livrare: MD-2011, MD, Chisinau, Mun. Chișinău, Costiujeni, 3
Perioada de livrare: 23 nov 2018 8:00 - 31 dec 2018 16:00
Adresa de livrare: MD-2011, MD, Chisinau, Mun. Chișinău, Costiujeni, 3
Perioada de livrare: 23 nov 2018 8:00 - 31 dec 2018 16:00
Cantitatea: 10
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Data:
14 nov 2018, 13:53
Subiectul întrebării:
Claritate
Întrebare:
Va rog frumos clarificati cu cerintile, deja politica achizitiilor sa simplificat, dar dvs. copiati toate actele toacte actele ce erau inainte la agentie.
Răspuns (19 nov 2018, 08:43):
Potrivit legislației în vigoare autoritatea contractantă are dreptul să stabilească și să solicite documentația de atribuire, ceea ce ulterior constituie un avantaj la etapa de evaluare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK