Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 41 666 MDL
Perioada clarificărilor: 7.11.18 09:31 - 8.11.18 09:30
Perioada depunerii ofertelor: 8.11.18 09:30 - 10.11.18 09:30
Începutul licitației: 12 nov 2018 11:01

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Se achiziţionează mobilier de birou pentru personal (Mese şi scaune cu rotile), conform specificaţiilor tehnice anexate. Oferta tehnică propusă urmează a fi însoţită şi de poza bunului. Livrarea acestora se va realiza la sediul cumpărătorului. Achitarea se va efectua după livrarea bunurilor, în baza facturii fiscale. Câştigătorul, la încheierea contractului va prezenta documentele solicitate în original.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, Republica Moldova, Chisinau, Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Mucan
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
41 666 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
200 MDL
Data ultimilor modificări
10 nov 2018 09:33
ID
4c2af6c75c0d47febcce3e8493bce841
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mobilă de birou CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou
Adresa de livrare: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Perioada de livrare: 12 nov 2018 9:31 - 31 dec 2018 9:31
Cantitatea: 77
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
mobilier de birou.pdf mobilier de birou.pdf
Specificaţie tehnică
7.11.18 09:31
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări