Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA
41 666 MDL
Perioada clarificărilor:
30.10.18 15:38 - 31.10.18 15:35
Perioada depunerii ofertelor:
31.10.18 15:35 - 30.11.18 12:00
Începutul licitației:
3 dec 2018 11:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Se achiziţionează mobilier de birou pentru personal (Mese şi scaune cu rotile), conform specificaţiilor tehnice anexate. Oferta tehnică propusă urmează a fi însoţită şi de poza bunului. Livrarea acestora se va realiza la sediul cumpărătorului. Achitarea se va efectua după livrarea bunurilor, în baza facturii fiscale. Câştigătorul, la încheierea contractului va prezenta documentele solicitate în original.
Informația despre anulare
Motivul anulării
În urma verificărilor s-a constat nereguli în documentaţia de atribuire.
Data anulării
2 nov 2018, 14:42
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, Republica Moldova, Chisinau, Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
41 666 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
200 MDL
Data ultimilor modificări
2 nov 2018 14:42
ID
c2f96f3fbc9e4ed4940fc7b567b07967
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mobilă de birou
CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou
Adresa de livrare: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Perioada de livrare: 12 nov 2018 15:37 - 31 dec 2018 15:37
Adresa de livrare: 2012, MD, Chisinau, Chișinău, Str. Bucureşti nr. 53
Perioada de livrare: 12 nov 2018 15:37 - 31 dec 2018 15:37
Cantitatea: 77
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK